پست الکترونیک سه شنبه ٠٤ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > انجام حدود ۶۰۰ ماموریت توسط فوریت های پزشکی خرمشهر در نوروز


کد خبر: ٥٨٥٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/01/15-١٠:٥٩

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر از انجام ۵۷۹ ماموریت توسط مرکزی فوریت های پزشکی طی روزهای پایانی سال ۹۵ و آغازین سال ۹۶ خبر داد

 

 

 

 

 

 

 

 

 مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر از انجام ۵۷۹ ماموریت توسط مرکزی فوریت های پزشکی طی روزهای پایانی سال ۹۵ و آغازین سال ۹۶ خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز ،فرشید بهشتی  گفت : از ۱۵ تا۳۰ اسفند ۹۵، تعداد ماموریت های انجام شده توسط مرکز فوریت های پزشکی ۳۱۷ ماموریت بوده که از این میان ۲۶۴ مورد غیر تصادفی و ۵۳۳ مورد  تصادفی بوده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر همچنین تعداد ماموریت های انجام شده توسط این مرکز از یکم فروردین تا ۱۳ این ماه را ۲۶۶ ماموریت اعلام کرد و افزود: از این تعداد۲۱۱ مورد غیر تصادفی و ۵۱ مورد تصادفی بوده است.

وی از فعالیت ۹ پایگاه ثابت و سیار طی تعطیلات نوروزی هم اشاره کرد و گفت: در تعطیلات نوروزی و با توجه به پیک حضور کاروان های راهیان نور و مسافران نوروزی علاوه بر شش پایگاه ثابت که شامل مرکز فوریت های پزشکی خرمشهر، مینوشهر، پایگاه جاده ای، کوتشیخ، شلمچه و شهرک صنعتی است و سه پایگاه موقت نیز دریادمان های شلمچه، علقمه و در بازار کنزالمال برای خدمات دهی بهتر مستقر شد.

بهشتی شمار نیروها برای ارائه پوشش های درمانی را نیز ۳۹ نفر اعلام کرد.

وی در ادامه به همکاری شبکه بهداشت و درمان به گروه های جهادی وابسته به قرارگاه امام رضا(ع) در منطقه سرحانیه خرمشهر نیز اشاره کرد و گفت: گروه جهادی وابسته به قرارگاه امام رضا(ع) از چهارم تا یازدهم فروردین در یکی از مدارس روستای سرحانیه مستقر و به مردم محروم منطقه سرحانیه خدماتی همچون جراحی گسترده پروتز، ترمیم کلی و جزئی، رادیوگرافی، جراحی دندان عقل و فلوراید تراپی اطفال ارائه می کردند که شبکه بهداشت و درمان خرمشهر با همکاری مجتمع آموزش عالی سلامت دانشکده علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی آبادان علاوه بر تامین برخی دارو و نیروهای کاردانی و تکنسین رشته دهان متجمع آموزش عالی سلامت با این گروه جهادی، با دراختیار قرار دادن آمبولانس در اعزام موارد پزشکی مورد نیاز نیز با این گروه همکاری داشتند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر، خدمات ارائه شده توسط آمبولانس فوریت های پزشکی طی یک هفته به این گروه جهادی در روستای سرحانیه را به عنوان پایگاه موقت دیگر دانست.

اخبار خرمشهر ،خبر خرمشهر ،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: