پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > درمان سکتۀ مغزی در زمان طلایی ۳ ساعت در بیمارستان گلستان اهواز


کد خبر: ٥٧٨٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/12/09-١١:٠٩

رئیس اورژانس بیمارستان گلستان اهواز:امکان درمان سکتۀ مغزی در زمان طلایی ۳ ساعت در بیمارستان گلستان اهواز فراهم شد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رئیس اورژانس بیمارستان گلستان اهواز گفت: بیماران سکته مغزی، اگر در سه ساعت اول سکته مغزی به بیمارستان گلستان اهواز مراجعه کنند، با توجه به پیشرفت‌های علمی در این بیمارستان، با درصد بالایی امکان بهبود آنها و پیشگیری از عوارض سکته مغزی فراهم شده است.

 به گزارش آبادان نیوز حسن برزگری اظهار کرد: خونریزی مغزی، گرفتگی عروق مغزی و سکته مغزی، عوارضی مانند ضعف یک طرفه اندام‌ها، ضعف ناگهانی یک عضو از بدن، اختلال در تکلم، اختلال دید، تهوع، استفراغ، احساس گز گز و مور مور اندامها، سنگینی زبان و یا تاری دید از عوارض سکته مغزی است که ضروری‌ست بیمار ظرف سه ساعت اولیه بروز این علائم، برای درمان به بیمارستان گلستان اهواز ارجاع داده شود.

رئیس اورژانس بیمارستان گلستان اهواز گفت: این بیماران پس از سطح بندی و تریاژ، بلافاصله و برای درمان فوری، به بخش تخصصی اورژانس مغز و اعصابِ داخلی(نورولوژی) ارجاع داده شده و در آنجا با پیشرفته‌ترین روش‌های علمی، تحت درمان قرار می‌گیرند.

این عضو هیأت علمی دانشگاه جندی شاپور اهواز، تصریح کرد: اگر این بیماران در سه ساعت اولیه رخداد سکته مغزی، مراجعه کرده باشند، با درصد شانس بالایی به طور کامل بهبود می‌یابند و لذا آشنایی همگان با علائم سکته مغزی برای ارجاع فوری به بیمارستان اهمیت بالایی دارد.

،اخبار خوزستان ،خبر خوزستان ،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: