پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > افتتاح ۱۲۰تخت روانپزشکی در خوزستان


کد خبر: ٥٦٤٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/10/25-١١:١٩

با حضور وزیر بهداشت و درمان، ۱۲۰ تخت روانپزشکی در شهرهای مختلف استان خوستان به صورت همزمان افتتاح شد.

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز ، پیش از ظهر شنبه با حضور وزیر بهداشت و درمان، ۱۲۰ تخت روانپزشکی به صورت همزمان و به صورت نمادین در شهرستان اهواز افتتاح شد. ۷۴ تخت روانپزشکی در بیمارستان گلستان اهواز، ۲۰ تخت در بیمارستان سلامت و مابقی در بیمارستان های شهرستان های رامهرمز و مسجدسلیمان استقرار یافته اند.

در حوزه بهداشت نیز اتفاقات خوبی با حمایت های وزیر بهداشت و استاندار خوزستان رخ داده و تقریبا ۱۶۰ خانه بهداشت، مرکز جامع سلامت و مرکز بهداشتی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بودجه ای معادل ۱۰۰ میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد و پیش بینی می شود این پروژه ها در سال ۹۶ به بهره برداری برسد.

میثم معزی مدیر امور بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز جمعا ۱۲۰ تخت روانپزشکی در اهواز، رامهرمز و مسجدسلیمان به ظرفیت قبلی اضافه می شود. تعداد ۷۴ تخت برای مجموعه روانپزشکی بیمارستان گلستان با سه بخش اطفال - نوجوانان، سایکوسوماتیک (روان تنی) و مردان و زنان است. با راه اندازی این مجموعه ظرفیت تخت های روانپزشکی در بیمارستان گلستان به ۱۴۰ تخت می رسد.

معزی بیان کرد: هزینه ساخت این مجموعه یک و نیم میلیارد تومان، ۷۰۰ میلیوت تومان تجهیزات پزشکی و ۴۵۰ میلیون تومان هزینه تجهیزات غیرپزشکی شد.

وی تصریح کرد: بیمارستان گلستان در کنار این مجموعه دو بخش حاد زنان و مردان و اورژانس روانپزشکی را نیز از قبل داشته است. امروز سرجمع ۴۶ تخت هم برای بیمارستان سلامت اهواز، بیمارستان مادر رامهرمز و مسجدسلیمان به بهره برداری می رسد.

معزی گفت: به صورت کلی برای تمام تخت ها و مجموعه روانپزشکی بیمارستان گلستان بالای ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

آبادان نیوز ،اخبار خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: