پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > هرگونه تغییر کاربری مطب هابه کلینیک براساس فرآیندهای قانونی است


کد خبر: ٥٥٤٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/09/20-١٨:٤٧

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان از یکهزار و 700بازدید صورت‌گرفته از مطب‌ها، دفاتر کار و مراکز و موسسات تشخیصی، درمانی سرپایی در 3سال اخیر خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز ،دکتر عبداله خوان‌زاده  اظهار کرد: اداره نظارت بر موسسات پزشکی و پیراپزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان با تمام توان و با وجود فعالیت 220مطب، دفتر کار و مرکز و موسسه تشخیصی، درمانی سرپایی در 3سال اخیر عملکرد بسیار خوبی را از خود به جای گذاشته است.

وی در همین خصوص اضافه کرد: از سال 92 تا 6ماهه نخست امسال بازدیدهای نظارتی ما از مراکز یادشده یکهزار و 753 مورده بوده است و در صورت لزوم تذکر لازم نیز داده شده است.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به این موضوع که در بازه زمانی یادشده 72 مورد نیز به کمیسیون ماده 11 تعزیرات دانشکده علوم پزشکی آبادان معرفی شدند گفت: در 3سال گذشته یک مرکز غیرمجاز نیز پلمپ شد.

وی همچنین از لغو تایید نظارتی موقت و دائم هفت مطب، دفتر کار و مرکز و موسسه تشخیصی، درمانی سرپایی در 3سال گذشته خبر داد. دکتر خوان زاده ادامه داد: پزشکان و دندانپزشکان می‌توانند 3رشته مصوب طبابت مورد علاقه خود را بدون ذکر عنوان متخصص و فوق تخصص بر روی تابلوی خود قید نمایند.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: هرگونه تغییر کاربری مطب به کلینیک پوست و مو برابر مقررات صرفا باید براساس فرایندهای قانونی و از طریق کمیسیون ماده 20 دانشکده علوم پزشکی آبادان صورت گیرد.

وی بیان کرد: مجاز بودن استفاده از دستگاه‌های جدید مثل لیزر و میکرودرمی در مطب پزشکان عمومی براساس بخشنامه دفتر نظارت و اعتباربخشی وزارت بهداشت در دست بررسی است.

دکتر خوان‌زاده در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: ممنوعیت استفاده از عنوان زیبایی و مراقبت‌‎های پوست و درج عنوان پزشکان عمومی در تابلو برای پزشکانی که علاقه به فعالیت در زمینه خدمات پوست دارند به مراکز ابلاغ شده است.

 

 

آبادان نیوز ،اخبار آبادان ،خبرهای آبادان 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: