پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > اخبار کوتاه از حوادث خوزستان


کد خبر: ٥٤٩٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/09/04-١١:٢٤

دوئل کثیف ۲ دختر برای ازدواج با جوان آبادانی

 

 

 

 

آبادان نیوز

 

دوئل کثیف ۲ دختر برای ازدواج با جوان آبادانی

دختر جوانی با مراجعه به پلیس فتای شهر آبادان از ماجرای انتشار عکس های مستهجن از خودش در شبکه های مجازی خبر داد.

این دختر ۲۲ ساله به ماموران گفت: روز گذشته یکی از دوستانم چند عکس برایم ارسال کرد و ادعا کرد که آنها را در یکی از شبکه های تلگرامی دیده است، من با دیدن این عکس ها شوکه شدم چون هیچ وقت چنین عکس هایی از خودم نگرفته بودم.

بدین ترتیب تیمی ازماموران پلیس فتای آبادان دست به کار شده و با اقدامات فنی و پلیسی به دختر جوانی که مریم نام دارد، رسیدند.

مریم ۲۲ ساله پس از دستگیری وقتی در برابر مدارک پلیسی قرار گرف اعتراف کرد که: ۶ ماه قبل پسر جوانی به خواستگاری ام آمد و شرایط خوبی داشت و قرار بود با هم ازدواج کنیم، اما ناگهان پسر جوان از ازدواج با من پشیمان شد که فهمیدم عکس هایی که در یک جشن تولد زنانه گرفته بودم را یک نفر در شبکه های اجتماعی پخش کرده و خواستگارم با دیدن این عکس هایم از ازدواج با من صرف نظر کرده بود.

وی گفت: هفته گذشته عکس هایم که در شبکه های تلگرامی پخش شده بود را در گوشی بهترین دوستم -آرزو- دیدم و از همان روز به فکر انتقام گیری افتادم.

مریم ادامه داد: ابتدا چند عکس از آرزو که در گوشی ام داشتم را انتخاب کردم و با فتوشاپ عکس های مستهجنی از او طراحی کردم و سپس آنها را در شبکه های مجازی پخش کردم.

 

9مصدوم در تصادف محور چذابه به سوسنگرد

کاظم یلالی اظهار کرد:  یک دستگاه خودروی سمند با پراید و وانت سواری باری برخورد کرد که به دنبال این حادثه ۹ نفر دچار مصدومیت شدند.

سرپرست تیم هلال احمر مستقر در مرز چذابه گفت: مصدومان پس از خروج از خودروها برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند.

 

قتل مرد میانسال در دزفول

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دزفول گفت: مردی میانسال از اهالی کوی مدرس دزفول درب منزل خود مورد اصابت گلوله اسلحه قرار گرفت که منجر به قتل وی شد.

امیر عیسی زاده افزود: ۲ فرد ناشناس سوار بر یکدستگاه موتور سیکلت با اسلحه به سمت فردی میانسال شلیک کرده و وی را به قتل رساندند.

 

مصدوم شدن پنج زائر کربلا در جاده الوان - چذابه

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شوش گفت: این تصادف ساعت ۸:۱۵ دقیقه صبح امروز در جاده الوان به سمت بستان و در کیلومتر ۱۰ روستای بیت موزان به سمت مرز چذابه رخ داد.

رضا معمار زاده افزود: در این تصادف پنج سرنشین سواری سمند که همگی برادر بوده اهل مشهد هستند به قصد بازگشت از کربلا بودند، مصدوم شدند.

دستگیری پزشک قلابی در مسجد سلیمان بعد از سه سال

در بیمارستان ۲۲بهمن مسجدسلیمان از سال ۹۳ تا کنون پزشکی با نام «علیرضا دیدار» در حال فعالیت، معاینه و درمان بیماران بوده است؛ پزشکی که همواره تعداد زیادی از مراجعان از کیفیت کارش شاکی بودند ولی کسی به شکایت های آنها رسیدگی نمی کند تا هویت واقعی این پزشک برای مدت ۲ سال پنهان بماند و او آزادانه به شغل پزشکی خود ادامه دهد.

با این حال وقوع یک فقره مرگ مشکوک در بیمارستان ۲۲ بهمن مسجد سلیمان زمینه ساز این موضوع می شود که مأموران پلیس آگاهی استان خوزستان به این مرگ مشکوک شوند و در نهایت بررسی های آنها اثبات می کند، دلیل مرگ رخ داده نه بیماری بلکه معالجه و درمان اشتباه پزشک بیمارستان بوده است.

بررسی های بیشتر بر روی پزشک مذکور برای مأموران پلیس آگاهی این مهم را به اثبات می رساند که این فرد نه تنها پزشک نیست بلکه یک دانش آموخته مقطع فوق دیپلم با نام «ناصر نصیری» است که در کنار «دکتر علیرضا دیدار» به عنوان پرستار همکاری کرده است و پس از فوت او به دلیل شباهتی که به هم داشتند با مدارک و عنوان پزشک فوت شده چه در بیمارستان و چه در مطب خصوصی مشغول به فعالیت شده است.

 

حمله سارقان مسلح به کاپیتان استقلال خوزستان

محمد طیبی، کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان که برای درمان فرزندش به کلینیکی در منطقه گلستان شهر اهواز مراجعه کرده بود با حمله موتورسواران مسلحی مواجه شد که گوشی همراه وی را به سرقت بردند.

در این حادثه خوشبختانه آسیب جانی به محمد طیبی وارد نشد اما سارقان موفق شدند گوشی موبایل این بازیکن را که ارزشی معادل پنج میلیون تومان داشت را به سرقت ببرند.

 

حادثه تصادف در جاده چغازنبیل شوش با پنج مصدوم

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شوش گفت: این تصادف ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه ظهر یکشنبه بین ۲ دستگاه سواری پژو ۴۰۵ رخ داد.

رضا معمار زاده افزود: در این تصادف که چهار کیلومتری معبد چغازنبیل رخ داد ۵ نفر از سرنشینان هر دو خودرو مصدوم شدند.

 

 

آبادان نیوز ،اخبار آبادان ،آبادان حوادث ،حوادث خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: