پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > قتل وحشیانه یک زن در بندر امام


کد خبر: ٥٢٧٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/07/05-١٣:٠٦

زن حدود 30 ساله روز یکشنبه - دیروز - در منزل مسکونی خود در منطقه 57 دستگاه شهر بندر امام شهرستان به قتل رسید.

 

 

  زن حدود 30 ساله روز یکشنبه - دیروز - در منزل مسکونی خود در منطقه 57 دستگاه شهر بندر امام شهرستان  از سوی فرد یا افرادی ناشناس با 46 ضربه چاقو به قتل رسید.

به گزارش آبادان نیوز ، سرهنگ جلیل زبیدی فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر روز دوشنبه با تایید این خبر گفت:قاتل یا قاتلان در ظاهر با انگیزه سرقت مرتکب این جنایت شده اند، ولی تحقیقات برای کشف نقاط تاریک این پرونده ادامه دارد و سرنخ های خوبی نیز در این رابطه به دست آمده است.
فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر اضافه کرد:تعداد ضربات چاقو و قساوت قلبی که عامل یا عاملان این جنایت از خود نشان داده اند، حکایت از انگیزه ای غیر از انگیزه سرقت دارد.
سرهنگ زبیدی افزود:تلاش برای دستگیری مسببان این جنایت خونین ادامه دارد و با توجه به سرنخ هایی که در این پرونده به دست آمده، به دستگیری قریب الوقوع متهم امید داریم.
وی در پایان سخنانش گفت:شهروندان، اطمینان کامل داشته باشند نیروهای انتظامی و امنیتی این پرونده را با جدیت پیگیری کرده و برای دستگیری عاملان این جنایت، تلاش و کوشش خود را به کار می برند.
فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر گفت:همانگونه که در کوتاه ترین زمان ممکن عاملان سرقت های مسلحانه در آزادراه خلیج فارس دستگیر شدند، متهم یا متهمان این قتل نیز گرفتار قانون می شوند.
شهر بندر امام خمینی (ره) در فاصله 15 کیلومتری مرکز شهرستان بندر ماهشهر قرار دارد.

 

 

 

 

قتل ،قتل زن ،حوادث ،بندر امام ،آبادان نیوز ،چاقو ،سرقت  

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: