پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > در خودروی زوج آبادانی 68کیلوحشیش کشف شد


کد خبر: ٥٢٤٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/06/28-٠٩:٢٧

مرد جوانی که قصد داشت با همسر و فرزندش محموله 68 کیلوگرمی حشیش را به آبادان منتقل کند، در عملیات پلیس آبادان ناکام ماند.

 

 

 مرد جوانی که قصد داشت با همسر و فرزندش محموله 68 کیلوگرمی حشیش را به آبادان منتقل کند، در عملیات پلیس آبادان ناکام ماند.

به گزارش آبادان نیوز ،سرهنگ سیدمحسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهر آبادان در خصوص این خبر به رسانه ها گفت:ماموران پلیس با اطلاع از ماجرای انتقال محموله مواد مخدر از نوع حشیش به شهر آبادان، تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان پلیس را برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر مامور کردند.
وی اضافه کرد:ماموران با اقدامات فنی و پلیسی پی بردند که محموله 68 کیلوگرمی حشیش در یک دستگاه خودروی پژو جاسازی شده و زوج جوان و فرزندشان سوار بر این خودرو از ماهشهر به آبادان حرکت کرده و قرار است این محموله پس از ورود به آبادان به بیرون از کشور منتقل شود.
وی افزود:ماموران پلیس با کنترل مسیرهای ورودی شهر، خودروی مورد نظر را در بدو ورود به شهر شناسایی کرده و در عملیاتی غافلگیرانه آن را متوقف کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان ادامه گفت:ماموران پلیس با دستگیری زن و مرد سرنشین خودرو، با بررسی خودرو 68 کیلوگرم حشیش کشف کردند.
سرهنگ تقی زاده افزود:ج که از خرده فروشان مواد مخدر است در اعترافات خود ادعا کرده که مواد را از مرد جوانی گرفته و قرار بود در قبال انتقال آن به آبادان، مبلغ قابل توجهی پول بگیرد و برای فریب پلیس خودرو را از بار میگو و ماهی پر کرده است.
فرمانده انتظامی آبادان در پایان سخنانش گفت:تحقیقات پلیس برای دستگیری همدستان این متهم از سوی ماموران اداره مبارزه با مواد مخدر شهر آبادان ادامه دارد. 

 

 

 

 

 

 

منبع : ایرنا

 

،خودرو،اخبار آبادان ،خبر آبادان ،آبادان نیوز،آبادان 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: