پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > هشدار لحظه ای و تخلیه ۶۷ روستا در حاشیه رودخانه ها


کد خبر: ٩٦٠٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1398/01/14-٠٤:٠٣

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: تا کنون ۶۷ روستای در معرض خطر در خوزستان در حاشیه سه حوضه آبریز دز، کرخه و کارون تخلیه شده است.

 

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: تا کنون ۶۷ روستای در معرض خطر در خوزستان در حاشیه سه حوضه آبریز دز، کرخه و کارون تخلیه شده است.

به گزارش آبادان نیوز ، کیامرث حاجی زاده با اشاره به روستاهای در معرض خطر سیلاب در استان خوزستان اظهار کرد: تا این لحظه در شهرستان‌های شوش ۱۱ روستا، دزفول ۹ روستا، شوشتر ۲۷ روستا، شادگان یک روستا، دشت آزادگان یک روستا، اهواز ۱۳ روستا و منطقه سید خلف و شهرستان کارون چهار روستا تخلیه شده‌است.

وی افزود: این آمار کماکان در حال افزایش است و هر لحظه در حال هشدار به روستاها و شهرهای در معرض خطر هستیم تا آنها نیز تخلیه کنند.

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به وضعیت تفکیکی حوضه‌های آبریز استان خوزستان بیان کرد: در حوضه کرخه چهار شهر شامل کوت سید نعیم، سوسنگرد، بستان، رفیع و ۷۴ روستا در شهرهای اهواز، شوش، حمیدیه، دشت آزادگان، هویزه در معرض خطر قرار دارند و هشداهای لازم به آن‌ها داده شده است.

وی ادامه داد: در حوضه آبریز دز نیز روستای زاویه‌های دزفول، آهودشت شوش، شعیبیه شوشتر و بخش مرکزی اهواز (بامدژ) در معرض خطر قرار دارند.

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان  نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: