پست الکترونیک سه شنبه ٠٤ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > دو حادثه تلخ برای دو جوان در یک روز


کد خبر: ٩٥٨٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1398/01/12-٢٠:٢٠

فرماندار بهبهان گفت: یک جوان ۲۴ ساله ظهر امروز در نزدیکی روستای قلعه محمد بهبهان به دلیل برخورد صاعقه کشته شد.

 

فرماندار بهبهان گفت: یک جوان ۲۴ ساله ظهر امروز در نزدیکی روستای قلعه محمد بهبهان به دلیل برخورد صاعقه کشته شد.  به گزارش آبادان نیوز ، محمد حری فرماندار بهبهان اظهار کرد: یک جوان ۲۴ ساله ظهر امروز در ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه به دلیل برخورد صاعقه کشته شد، این جوان که از اهالی استان کهگیلویه و بویراحمد بود که برای چرای دام در نزدیکی روستای قلعه محمد بهبهان حضور داشت و ۵ رأس دام نیز به دلیل برخورد صاعقه فوت کرد.

وی افزود: در حادثه دیگری امروز یک جوان دیگر به دلیل بی‌احتیاطی در رودخانه مارون بهبهان سقوط کرد که با اقدام سریع نیروهای امدادی نجات پیدا کرد و به بیمارستان منتقل شد.

فرماندار بهبهان با اشاره به بارش حدود ۵ میلی‌متری در بهبهان، عنوان کرد: با توجه به کاهش بارندگی در بهبهان و بالادست خروجی سد مارون از ۴۵۰ مترمکعب در روزهای گذشته به ۳۵۰ مترمکعب کاهش پیدا کرد و در حال حاضر ظرفیت خالی معادل ۱۱۰ میلیون مترمکعب وجود دارد.

وی گفت: تمامی مسیرهای منتهی به مناطق گردشگری و حاشیه رودخانه مارون به‌منظور جلوگیری از حضور مردم و ایجاد خطر مسدود شده است.

حری گفت: از تمامی شهروندان تقاضا داریم از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه مارون خودداری کنند؛ همچنین به دلیل وقوع صاعقه در مناطق کوهستانی و دشت‌های باز حضور پیدا نکنند.

 

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان  نیوز

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: