پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > برتری تیم پتروشیمی در بازی رده بندی لیگ برتر


کد خبر: ٧٣٧٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/11/17-٠٩:٢٥

تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام در بازی اول رده بندی لیگ برتر بسکتبال کشور برابر هم استانی خود به برتری رسید.

 

تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام در بازی اول رده بندی لیگ برتر بسکتبال کشور برابر هم استانی خود به برتری رسید.

به گزارش آبادان نیوز، دو تیم پتروشیمی بندرامام و پالایش نفت آبادان روز دوشنبه در نخستین دیدار رده بندی لیگ برتر بسکتبال در ماهشهر به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم پتروشیمی با نتیجه 88 بر 78 به برتری رسید.

دو تیم پتروشیمی و پالایش نفت آبادان که در آغاز مسابقات لیگ به عنوان دو مدعی شناخته می شدند در مرحله پلی آف مغلوب تیم های مهرام و شهرداری تبریز شدند و به دیدار رده بندی راه یافتند.
در کوارتر نخست این دیدار بازیکنان پتروشیمی جریان بازی را به دست گرفتند و با پرتاب های بی نقص خود با نتیجه 22 بر 14 به برتری رسیدند.
در کوارتر دوم، بازیکنان تیم پالایش نفت آبادان به خود آمدند و با توپ ربایی و جنگندگی بیشتر موفق شدند با نتیجه 27 بر 23 این کوارتر را به سود خود به پایان برسانند.
کوارتر سوم این دیدار در حالی آغاز شد که دو تیم بازی برابری ارایه داده و در کار دفاعی و تهاجمی به خوبی عمل کردند؛ این کوارتر در نهایت با تساوی 21 بر 21 به پایان رسید.
در کوارتر چهارم این دیدار شاگردان مهران شاهین طبع که از تجربه بیشتری نسبت به بازیکنان پالایش نفت آبادان برخوردار بودند بازی را به خوبی کنترل کرده و در نهایت با نتیجه 22 بر 16 به پیروزی رسیدند.
روز سه شنبه 17 بهمن دیدار دوم مرحله رده بندی بین دو تیم خوزستانی پتروشیمی و پالایش نفت برگزار می شود. همچنین دو بازی دیگر در روزهای 20 و 21 بهمن در آبادان برگزار خواهد شد.
گفتنی است هر تیم که سه پیروزی در این مرحله کسب کند به عنوان تیم سوم رقابت های این فصل لیگ برتر بسکتبال ایران شناخته می شود.
دو تیم پتروشیمی و پالایش نفت آبادان در دو سال گذشته به بازی نهایی راه یافته بودند که هر دو بار به قهرمانی پتروشیمی بندر امام منجر شد. 

 

 

 

 

 

 

 


خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،لیگ برتر،لیگ برتر بسکتبال،بسکتبال،تیم بسکتبال،تیم بسکتبال پتروشیمی،تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام،تیم بسکتبال نفت،تیم بسکتبال نفت آبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: