پست الکترونیک سه شنبه ٢٩ اسفند ١٤٠٢
اخبار > ورود اتباع عراقی بدون ویزا به منطقه آزاد اروند


کد خبر: ٦٥٣٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/06/28-٠١:٠٥

ورود اتباع عراقی بدون ویزا به محدوده منطقه آزاد اروند از روز دوشنبه آغازشده است

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز ،ورود اتباع عراقی بدون ویزا به محدوده منطقه آزاد اروند از روز دوشنبه آغازشده است

 عبدالله کعبی در دومین همایش تجلیل از فعالان حوزه گردشگری منطقه آزاد اروند که در اتاق بازرگانی خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: یک هفته اخیر به همراه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند برای پیگیری ورود اتباع عراقی بدون ویزا به منطقه آزاد اروند سفری به بصره عراق داشتیم.

وی افزود: خوشبختانه ورود اتباع عراقی بدون ویزا به محدوده منطقه آزاد اروند از روز دوشنبه آغازشده و در بحث تردد خودروهای عراقی به محدوده منطقه آزاد اروند نیز قرار است بعد از اربعین حسینی آغاز شود.

قائم‌مقام سازمان منطقه آزاد اروند گفت : بر این اساس اتباع عراقی می‌توانند صبح به آبادان و خرمشهر بدون ویزا وارد شوند از امکانات این دو شهرستان استفاده کنند و بعدازظهر به کشور خود برگردند، ما یک بازار 3 میلیونی را در استان بصره برای آبادان و خرمشهر پیش‌بینی می‌کنیم که فعالان حوزه گردشگری می‌توانند از ظرفیت پیش‌آمده استفاده کنند.

وی با قدردانی از فعالان حوزه گردشگری در آبادان و خرمشهر که میزبان گردشگران این منطقه هستند، گفت: از کسانی که در پیشانی حوزه گردشگری آبادان و خرمشهر هستند درخواست می‌کنم مشکلات و کاستی های منطقه را به گردشگر نگویند، زیراگردشگر آمده لذت ببرد و تفریح کند، شما مزیت‌های آبادان و خرمشهر را به گردشگر بگویید تا گردشگر مجدداً به آبادان و خرمشهر برگردد.

کعبی اظهار کرد: باید تلاش کنیم بامحبت و مهربانی برای گردشگران حس اعتماد و امنیت را فراهم کنیم،

 

قائم‌مقام سازمان منطقه آزاد اروند از اختصاص اعتبار 50 میلیارد ریالی به مقوله گردشگری در منطقه آزاد اروند اشاره کرد و گفت: این نشان‌دهنده توجه منطقه آزاد اروند به مقوله گردشگری است، خوشبختانه شورای تأمین دو شهرستان آبادان و خرمشهر تمام تلاش خود را داشتند تا احساس امنیت به وجود بیاید و این احساس به وجود آمده و قدردان آن‌ها هستیم.

 

وی همچنین به راه اندازی دفتر پلیس مهاجرت منطقه آزاد اروند اشاره کرد و بیان داشت:با راه اندازی این دفتر نیروهای گذرنامه و پلیس مهاجرت در آن مستقر و خدمات به گردشگردان و بازرگان در کمترین زمان ممکن در منطقه ارائه می گردد.

 

آبادان نیوز ،منطقه آزاد اروند،عبدالله کعبی ،خبرهای آبادان ،اخبار آبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: