پست الکترونیک سه شنبه ٢٩ اسفند ١٤٠٢
اخبار > نجات ساکنان منزل مسکونی از آتش در اهواز


کد خبر: ٦٤٣٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/06/11-١١:٢٠

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از نجات جان ساکنان یک منزل مسکونی از دل زبانه های آتش خبر داد.

 

به گزارش آبادان نیوز،مقصود حقشناس اظهار کرد: راس ساعت ۴:۰۶ بامداد امروز (۱۰ شهریورماه) خانمی سراسیمه و وحشت زده از طریق تماس با تلفن 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی را از آتش سوزی مهیب در منزل مسکونی اش در کوی مجاهد مطلع و اعلام کرد به دلیل بسته بودن درب ورودی ساختمان، در شرایط سخت و خطرناکی قرار گرفته اند.
وی افزود: پرسنل ستاد فرماندهی با توجه به اطلاعاتی که صاحبخانه در اختیار ایشان قرار داده بود،همزمان با اعزام تیمهای اطفای حریق و امدادو نجات از سه ایستگاه همجوار، تا رسیدن آتش نشانان خود اقدام به راهنمایی ایشان به منظور قرار گرفتن در محیط کم خطر تر کردند.
حقشناس ادامه داد: آتش نشانان به محض ورود به محل با زبانه های آتش مواجه شدند که نشان از وخامت اوضاع داشت. 
وی گفت: با توجه به قفل بودن درب ورودی ساختمان که تنها راه دسترسی به محبوس شدگان بود، آتش نشانان با ابزار تخصصی از جمله جک های هیدرولیک و دستگاه برش اقدام به باز نمودن درب منزل کرده و ساکنین را که شامل سه زن، یک مرد و یک دختربچه بودند را از منزل خارج و جهت کنترل وضعیت سلامت و مراقبت پزشکی در اختیارعوامل اورژانس 115 قرار دادند.
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی اهواز اظهار کرد: آتش نشانان با کنترل و مهار آتش از سرایت آن به ساختمانهای همجوارجلوگیری به عمل آوردند. در این عملیات نفس گیر 23  آتش نشان و مدیر منطقه آتش نشانی به همراه  هفت دستگاه انواع خودروهای عملیاتی شامل خودروهای اطفای حریق، امداد و نجات و فرماندهی حضور داشته و به انجام وظیفه پرداختند.
خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،حوادث،خبرحوادث،اخبارحوادث،آتش سوزی،مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی اهواز،مقصود حقشناس
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: