پست الکترونیک سه شنبه ٢٩ اسفند ١٤٠٢
اخبار > 12 کشته 27 مصدوم در حوادث مردادماه امسال در دزفول


کد خبر: ٦٤١٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/06/06-١١:٢١

مدیر عامل سازمان آتش نشانی دزفول:در حوادث مردادماه امسال در دزفول 12 نفر جان باختند و 27 نفر دیگر مصدوم شدند.

 

 مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: در حوادث مردادماه امسال در دزفول 12 نفر جان باختند و 27 نفر دیگر مصدوم شدند.

به گزارش آبادان نیوز،عبدالحسین معظم فر با تشریح عملیات امدادی صورت گرفته از سوی این سازمان در مردادماه امسال بیان داشت:در مرداد ماه 96 تعداد 143 حادثه آتش سوزی اماکن مسکونی ، تجاری ، تولیدی ، صنعتی ، خودرو و حوادث امداد در دزفول رخ داده است.
وی افزود:تصادف خودرو و آسانسور از دیگر حوادث مردادماه امسال در دزفول می باشند که به سامانه 125 این سازمان اطلاع داده شده و ماموران امداد و نجات و آتش نشان در کمترین زمان ممکن از چهار ایستگاه عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.
معظم فر اظهار داشت:از این حوادث تعداد 95 فقره در داخل محدوده شهر و تعداد 48 فقره بیرون از محدوده شهر رخ داده است ضمن اینکه در این مدت تعداد عملیات اطفاء حریق امداد و نجات به ترتیب 96 و 47 فقره بیشترین آمار را به خود اختصاص دادند.
وی ادامه داد:پنج نفر از کشته شدگان حوادث مردادماه در دزفول بر اثر غرق شدگی ،سه نفر بر اثر گازگرفتگی ،2 نفر در تصادف و 2 پیرمرد نیز در به علت بیماری های زمینه ای در منزل جان باختند. 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،مدیر عامل سازمان آتش نشانی دزفول،حوادث،خبرحوادث،اخبارحوادث،عبدالحسین معظم فر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: