پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > مهار آلودگی ناشی از نشت گاز کلر در دزفول


کد خبر: ٦٣٢٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/05/21-١٣:٥٧

فرماندار دزفول:آلودگی ناشی از نشت گاز کلر دقایقی پیش ( ساعت یک بامداد روز یکشنبه ) مهار شده و آلودگی به طور کامل برطرف شده است.

 

فرماندار دزفول گفت: آلودگی ناشی از نشت گاز کلر دقایقی پیش ( ساعت یک بامداد روز یکشنبه ) مهار شده و آلودگی به طور کامل برطرف شده است.

به گزارش آبادان نیوز،حوالی ساعت 21شنبه شب در تماس چند شهروند دزفولی حادثه نشت گاز در اطراف میدان رودبند و پل سوم اطلاع رسانی شد. 
بر اثر نشت گاز کلر تعدادی از شهروندان دزفولی حین تردد در اطراف میدان رودبند ، پل سوم و میدان مادر دچار مشکل تنفسی شده و به بیمارستان منتقل شدند. 
حبیب اله آصفی در محل حادثه افزود: 
با تلاش تمام دستگاه های امدادی و آتش نشانی آلودگی ناشی از نشت گاز کلر ساعت یک بامداد روز یکشنبه کاملا برطرف شده و جای هیچ نگرانی نیست. 
وی اظهار داشت:طبق بررسی انجام شده گاز کلر از سه سیلندر موجود در انباری در اطراف کاشفیه دزفول نشت کرده است که یک سیلندر به طور کامل تخلیه شده است. 
آصفی با تقدیر از تلاش همه نیروهای امدادی ، آتش نشانی ، اورژانس و نیز بسیج و نیروی انتظامی همچنین سایر دستگاه های اجرایی که در کمک به مصدومان و مهار آلودگی همکاری داشتند افزود: 2 سیلندر گاز کلر که در انبار محل حادثه موجود است فردا جابجا می شود.
فرماندار دزفول همچنین هرگونه خرابکاری در حادثه نشت گاز کلر را بعید دانست اما گفت: تمام جوانب این حادثه به طور دقیق بررسی می شود. 
وی در ادامه با رد هر گونه شایعه در خصوص آب آشامیدنی دزفول گفت: حادثه نشت گاز کلر هیچ ارتباطی با شبکه آب آشامیدنی شهر دزفول نداشته و شبکه آب آشامیدنی دزفول هیچ مشکلی ندارد. 
علاوه بر فرمانده انتظامی دزفول ، شهردار ، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و نیز مدیر عامل جمعیت هلال احمر دزفول که برای کمک در محل حادثه نشت گاز کلر حضور داشتند دچار مسمومیت شده و در بیمارستان تحت درمان سرپایی قرار گرفته و مرخص شدند. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،حوادث،خبرحوادث،اخبارحوادث،فرماندار دزفول،حبیب اله آصفی 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: