پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > آتش سوزی بیمارستان مهر اهواز مهار شد


کد خبر: ٦٢١١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/04/26-١٢:٠٣

انبار طبقه همکف بیمارستان خصوصی مهر اهواز که به دلیل نامعلومی بامداد دوشنبه طعمه حریق شد.

 

 انبار طبقه همکف بیمارستان خصوصی مهر اهواز که به دلیل نامعلومی بامداد دوشنبه طعمه حریق شد پیش از سرایت آتش به بخش های دیگر با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی مهار شد.

به گزارش آبادان نیوز،مقصود حق شناس مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اهواز در خصوص این حادثه اظهار کرد: آتش سوزی در بیمارستان مهر اهواز ساعت3:30 دقیقه بامداد دوشنبه از یک انبار ملزومات و مدارک در طبقه همکف بیمارستان آغاز شد که نیروهای آتش نشانی به سرعت توانستند از سرایت آتش به سایر بخش ها جلوگیری کنند.
وی افزود: در همان ابتدای کار برای جلوگیری از آسیب های احتمالی به بیماران، تمامی بیماران بستری شده در بخش ها از بیمارستان تخلیه شدند.
مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اهواز گفت: حریق در این انبار باعث شد دود غلیظی درون بیمارستان را فرا بگیرد که ماموران آتش نشانی با فن های فشارقوی مثبت دود را از بیمارستان خارج کردند.
وی بیان کرد: این حادثه خوشبختانه هیچ تلفات جانی و یا مصدومی به دنبال نداشت و آتش با واکنش سریع نیروهای آتش نشانی مهار شد.
حق شناس تصریح کرد: پس از مهار کامل آتش سوزی عملیات انتقال بیماران به داخل بخش ها انجام شد.
بیمارستان خصوصی مهر اهواز در سال 1377 باظرفیت 250تخت ثابت احداث و در حال حاضر 100 تخت فعال در بخشهای مختلف تخصصی و فوق تخصصی دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،بیمارستان خصوصی مهر اهواز،مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی اهواز،مقصود حق شناس

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: