پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > روز شنبه کلیه مدارس خوزستان تعطیل اعلام شد


کد خبر: ٥٩٤٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/02/28-١٠:١٣

کلیه مدارس ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در سطح خوزستان روز شنبه بعد از انتخابات (30 اردیبهشت‌ماه) تعطیل اعلام شدند.

 

 

 

 


به گزارش آبادان نیوز ،محمد تقی‌زاده مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان، با اعلام این خبر اظهار کرد: باتوجه به اینکه تعدادی از مدارس استان به‌عنوان شعب اخذ رای در نظر گرفته شده‌اند و احتمال ادامه روند شمارش آرا تا روز شنبه، کلیه مدارس استان در روز بعد از انتخابات (30 اردیبهشت‌) تعطیل خواهد بود.


وی ادامه داد: از روز یک‌شنبه روال عادی فعالیت مدارس از سر گرفته می‌شود و آزمون‌های پایان سال در این روز برگزار خواهد شد.


تقی‌زاده با بیان اینکه تغییری در تاریخ آزمون‌های پایان سال اتفاق نیافتاده است، گفت: در اهواز حدود 450 مدرسه شعبه اخذ رأی هستندکهبه مدیران این مدارس توصیه شده است پس از پایان رأی‌گیری کلاس‌ها را مرتب کنند تا برای روز یک‌شنبه آماده باشند.


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کارکنان آموزش و پرورش از هیأت اجرایی انتخابات هستند، به مدارس توصیه کردیم امکانات لازم را فراهم کنند تا رأی‌دهندگان بدون هیچ مشکلی حضور پیدا کنند و عوامل اجرایی به نوبه خود در مدرسه حضور داشته باشند. تا آخرین لحظات رأی‌گیری درب مدارس حوزه اخذ رأی باز خواهد بود.


به گزارش آبادان نیوز ؛ انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری هم‌زمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، روز جمعه (29 اردیبهشت‌ماه) در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: