پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > اجرای طرح سفیران شهروندی در خرمشهر


کد خبر: ٥٥٥٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/09/22-١٩:١٣

اجرای طرح سفیران شهروندی برای اولین بار توسط روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری خرمشهردر کل سطح شهر آغاز شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز ،اجرای طرح سفیران شهروندی برای اولین بار توسط روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری خرمشهر با هدف آموزش های شهروندی پیرامون مسائل مرتبط به خدمات شهری در کل سطح شهر آغاز شد.

در این طرح کارشناسان مربوطه به درب کل منازل و محلات سطح شهر رفته و ضمن توضیح پیرامون اهمیت مشارکت شهروندان در اداره امور شهر بسته های فرهنگی نیز توزیع شد.

مواردی که در اثر اجرای این طرح شهرداری خواستار همکاری شهروندان شد مواردی از قبیل قرار دادن زباله ساعت9شب درب منازل و... بود که در اولین روز از اجرای این طرح با استقبال خوب و صمیمی شهروندان گرامی خرمشهر مواجه شد.

2 گروه 4 نفری در این طرح تعیین وطبق جدول زمان بندی شده از محله مولوی طرح اجرا و مقرر شد در کل منازل و محلات سطح شهر کارشناسان مربوطه با مردم دیدار چهره به چهره داشته باشند.

عزیز ساعدی سرپرست شهرداری خرمشهر نیز با بیان اینکه انتقال آموزش های شهروندی به مردم این امکان را فراهم خواهد کرد آنان با شالوده های اصلی شهرداری آشنا و به وظایف شهروندی آشنا شوند و با آگاهی کامل مسئولیت خود را نسبت به جامعه و شهر به عهده گیرند افزود آموزش شهروندی منجر به تحکیم و تقویت نظام ارزش مهارت های شهروندی در جهت استحکام مشارکت پایدار شهروندان می شود.

وی خاطر نشان کرد: یکی از وظایف شهرداری آموزش های شهروندی است که به فضل الهی اقدامات خوبی توسط روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری خرمشهر در دستور کار قرار گرفته است که نمونه آن اجرای طرح سفیران شهروندی و مراجعه حضوری به درب منازل و ضمن آموزش های لازم در زمینه خدمات شهری ،توزیع بسته های فرهنگی خواهد بود.

سرپرست شهرداری خرمشهر در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: برنامه صبح و نشاط ویژه دانش آموزان مدارس از روز پنج شنبه هفته جاری به صورت هرهفته وهرپنج شنبه ویژه دانش آموزان مدارس و با اجرای برنامه های متنوع ورزشی ، سلامت و آموزش های شهروندی از دیگر برنامه های تعریف شده در این زمینه می باشد.

ساعدی تصریح کرد آموزش شهروندی کلید توسعه شهری است و بی تردید بدون مشارکت شهروندان توسعه شهری میسر نخواهد شد.

 

آبادان نیوز ،اخبار خرمشهر ،خبرهای خرمشهر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: