پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > استقرار قطار دوطبقه رایگان در مسیر خرمشهر ـ شلمچه


کد خبر: ٥٤٢٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/08/19-٠٩:٣٤

استقرار قطار دوطبقه در مسیر خرمشهر ـ شلمچه برای جابه‌جایی رایگان زائران‌

 

 

 

 

معاون مدیرکل و مدیر پایانه راه‌آهن خرمشهر گفت:  قطار دوطبقه خرمشهر به شلمچه با ظرفیت جابه‌جایی بیش از 200 زائر در مسیر شلمچه مستقر شد که به‌صورت رایگان به زائران خدمت‌رسانی می‌کند.

به گزارش آبادان نیوز ،غلامحسین فارسیان اظهار داشت: راه‌آهن قطار فوق‌العاده دوم را به‌عنوان قطار تهران به نجف پیش‌فروش کردند و در تهران تکمیل ظرفیت شده است، این قطار از 18 آبان ماه به مقصد خرمشهر با عنوان قطار تهران ـ نجف حرکت می‌کند.

وی افزود: زائران در این قطار بعد از رسیدن به پایانه راه‌آهن خرمشهر برای اقدامات کنترلی و دریافت اجازه خروج از کشور وارد شلمچه می‌شود، پس از طی مسیر شلمچه تا بصره با اتوبوس‌های مستقر می‌توانند با همان بلیط رزرو شده در تهران از قطار بصره ـ نجف استفاده کنند

معاون مدیرکل و مدیر پایانه راه‌آهن خرمشهر عنوان کرد: قیمت بلیط این قطار حدود 130 هزار تومان تعیین‌شده است، فعلاً اعلام‌شده که تنها همین یک قطار با عنوان تهران به کربلا یا تهران به نجف پیش‌فروش شد.

وی گفت: از 20 آبان ماه قطارهای تهران خرمشهر به 4 قطار افزایش پیدا می‌کند، قطار فوق‌العاده 2 به مقصد خرمشهر، قطار فوق‌العاده 3 مقصد از اهواز به خرمشهر تغییر پیدا می‌کند، 2قطار فوق‌العاده دیگر به مقصد خرمشهر اضافه می‌شود، یعنی از 20آبان ماه تا 4آذرماه روزانه 4قطار زائران را از تهران به خرمشهر جابه‌جا می‌کنند.

فارسیان بیان کرد: از صبح 17 آبان ماه قطار دوطبقه خرمشهر به شلمچه با ظرفیت جابه‌جایی بیش از 200زائر در مسیر شلمچه مستقر شد که به‌صورت رایگان به زائران خدمت‌رسانی می‌کند، این قطار تا استقرار ریل باس اعزامی از شمال کشور به خرمشهر در 20 آبان ماه موقتاً حمل‌ونقل زائران را انجام می‌دهد.

وی در پایان اظهار داشت: در اربعین حسینی سال 94 بیش از 70 هزار زائر از طریق ریل باس رایگان خرمشهر به شلمچه و بلعکس جابه‌جا شدند.

 

 

 

آبادان نیوز ،اخبار آبادان ،اخبار خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: