پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > پایانه مسافربری مرزی شلمچه فرصتی برای ایجاد ایستگاه تاکسی هوشمنداست


ساماندهی و نظارت بر ناوگان حمل‌‌ونقل عمومی مرز بین‌المللی شلمچه به تاکسی‌رانی خرمشهر واگذار شد.

 

 

رئیس تاکسی‌رانی خرمشهر گفت: بر اساس تصمیم هیئت قائم‌مقام شورای شهر خرمشهر، ساماندهی و نظارت بر ناوگان حمل‌‌ونقل عمومی مرز بین‌المللی شلمچه به تاکسی‌رانی خرمشهر واگذار شد.

 

به گزارش آبادان نیوز ،مصطفی میاح‌پور اظهار کرد: بر اساس تصمیم هیئت قائم‌مقام شورای شهر خرمشهر ساماندهی و نظارت بر ناوگان حمل‌ و نقل عمومی مرز بین‌المللی شلمچه به تاکسی‌رانی خرمشهر واگذار شد.

وی با تقدیر از حمایت‌های فرماندار ویژه خرمشهر و نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در طرح ساماندهی ناوگان حمل‌ و نقل عمومی مرز بین‌المللی شلمچه آژانس مستقر در شلمچه تحت پوشش تاکسی‌رانی خرمشهر قرار می‌گیرد، با توجه به اینکه مرز بین‌المللی شلمچه پیشانی جمهوری اسلامی ایران است به دنبال هوشمندسازی ناوگان حمل‌ و نقل در آن هستیم.

رئیس تاکسی‌رانی خرمشهر گفت: برخلاف تصور برخی از رانندگان مستقر در شلمچه، تاکسی‌رانی قصد ندارد تاکسی‌داران جدیدی را در مرز مستقر کند بلکه دنبال ساماندهی تاکسی‌داران فعال کنونی در این مرز هستیم، استقرار سیستم نوبت‌دهی هوشمند در شلمچه از دیگر برنامه‌های تاکسی‌رانی خرمشهر در این طرح است.

وی با اشاره به اینکه مهمانان خارجی بسیاری از این مرز تردد می‌کنند، افزود: پایانه بزرگ مسافری مرز بین‌المللی شلمچه فرصت مناسبی برای تشکیل ایستگاه تاکسی هوشمند در این مرز است، تلاش می‌کنیم تا با بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های موجود کیفیت کار تاکسی‌داران را در این مرز ارتقا دهیم، به‌گونه‌ای که تاکسی‌داران نیاز به انتظار برای آمدن مسافر نباشند.

میاح‌پور عنوان کرد: 160 تاکسی پلاک اروندی برای مرز بین‌المللی شلمچه تخصیص داده شد که در صورت استقبال و درخواست تاکسی‌داران مستقر در شلمچه این خودروها با تسهیلات خاص در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

وی اظهار کرد: تسهیلات ویژه‌ای برای تاکسی‌داران مستقر در مرز شلمچه داریم و به دنبال ساماندهی فعالیت‌های آنان هستیم، تلاش می‌کنیم امتیازات بیشتری برای آنان برقرار کنیم.

به گزارش آبادان نیوز ، بر اساس تصمیم فرمانداری ویژه خرمشهر، تاکسی‌رانی خرمشهر به‌عنوان ناظر حمل‌ و نقل عمومی مرز بین‌المللی شلمچه به شمار می‌آید.

 

 

 

مرز بین‌المللی شلمچه،تاکسی‌رانی خرمشهر،فرمانداری خرمشهر،آبادان نیوز ،خبر خرمشهر ،خرمشهر ،شلمچه 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: