پست الکترونیک جمعه ٠٧ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > عامر کعبی : زیرساخت های علمی و آموزشی به عنوان پیش نیاز اولیه کشورست


نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توجه به زیرساخت های علمی و آموزشی به عنوان پیش نیاز اولیه کشورها تاکید کرد.

 

 

 

 

 

 

 نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توجه به زیرساخت های علمی و آموزشی به عنوان پیش نیاز اولیه کشورها تاکید کرد.

به گزارش آبادان نیوز ، عامر کعبی در جلسه شورای آموزش و پرورش که در محل فرمانداری آبادان برگزار شد، ضمن تقدیر از پیشرفت‌های حاصل شده در موضوع آموزش و پرورش شهرستان، اظهار کرد: توجه به علم و دانش از دیرباز مورد تاکید پیامبر خدا و دین مبین اسلام بوده و به دلیل اهمیتی که برای علم و دانش در آبادان وجود دارد؛ بسیار قدردان هستیم.

وی افزود: دولت در این بُعد و برای ارتقای علمی کشور در ابعاد مختلف آموزشی همچون فنی و مهندسی و در علوم انسانی و نظریه پردازی تمامی اولویت‌ها و برنامه‌های خود را به کار گرفته و حتی معاونت علمی ریاست جمهوری در چارت سازمانی و بنیاد نخبگان را (با شرایط و الزامات خاص) را نیز راه اندازی کرده تا همه در خدمت علم این کشور باشند.

نماینده مردم آبادان در مجلس با بیان اینکه توجه به زیرساخت‌های علم و آموزش و پرورش نیاز اولیه کشورها است، عنوان کرد: طبق آماری که از سوی دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان آبادان ارائه شد، ضمن اینکه امیدواریم این آمار واقعی باشد، از تمام فرهنگیان و اعضای و شورای آموزش و پرورش شهرستان قدردانی می‌کنم.

کعبی تصریح کرد: نمایندگان مردم آبادان در مجلس نیز در تمامی ابعاد و موضوعات یاری‌رسان این مجموعه و حوزه آموزش شهرستان خواهند بود، ما خود را مکلف می‌دانیم که به آموزش و پرورش کمک کنیم تا علم کشور دچار پیشرفت و شکوفایی شود.

 

 

 

 

 

 

 

آبادان نیوز ، عامر کعبی،فرمانداری آبادان،آموزش و پرورش ،آبادان ،اخبار آبادان ، بنیاد نخبگان ، آبادان 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: