پست الکترونیک پنج شنبه ٠٦ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > لزوم برگزاری فینال جام حذفی فوتبال در خرمشهر


کد خبر: ٤٢٣٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/02/28-٠٨:٢٤

فرماندار خرمشهر: برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی و فینال جام حذفی فوتبال کشور از مهم‌ترین و اساسی‌ترین برنامه‌های آتی خرمشهر است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان نیوز: ولی‌الله حیاتی  در جلسه هماهنگی فینال جام حذفی و همایش پیاده‌روی خانوادگی با ستاد ساماندهی امور جوانان اظهار کرد: برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی و فینال جام حذفی کشور از مهم‌ترین و اساسی‌ترین برنامه‌های آتی خرمشهر است.

 

به گزارش آبادان نیوز:وی در رابطه با تبلیغات همایش پیاده‌روی خانوادگی خاطرنشان کرد: تبلیغات همایش پیاده‌روی باید در تمام سطح شهرستان و روستا‌ها به صورت گسترده انجام شود، تا جمعیت قابل قبولی در این برنامه حضور پیدا کنند.

 

فرماندار خرمشهر افزود: اطلاع‌رسانی این برنامه‌ها دغدغه من است، باید همه مطلع شوند تا جمعیت زیادی در این همایش پیاده‌روی شرکت کنند.

 

ولی الله حیاتی با بیان اینکه شهرداری باید دو ایستگاه صلواتی برای توزیع آب معدنی تعبیه کند، متذکر شد: خوشبختانه ما برای اجرای این برنامه‌ها مشکلی نداریم و تمام تمهیدات لازم صورت گرفته تا این برنامه‌ها به صورت مناسب برگزار شود.

وی عنوان کرد: اداره ورزش باید از ورزشکاران افتخاری برای فینال جام حذفی کشور استفاده کند و آنها را برای نظم و امنیت بازی آموزش دهند تا کمک‌یار باشند.

فرماندار خرمشهر تصریح کرد: مسائل امنیتی فینال جام حذفی کشور در شورای تامین بررسی و رفع می‌شود و تاکنون خوشبختانه مسائل امنیتی نداریم.

وی اظهار کرد: باید همه مسؤولان عزم خود را جزم کنند و برای دو برنامه مهم و اساسی همایش پیاده‌روی خانوادگی و فینال جام حذفی کشور کار کنند و حداکثر استفاده را در بعد فرهنگی داشته باشیم.

 روز 31 اردیبهشت (جمعه) همایش سراسری پیاده روی خانوادگی و روز 9 خرداد (یکشنبه) فینال جام حذفی کشور در خرمشهر برگزار می‌شود، که این برنامه‌ها به‌طور مستقیم از صدا‌ و ‌سیما پخش خواهد شد.

 

 

اخبار آبادان،خبر خوزستان،آبادان،آبادان نیوز،نیوزآبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: