پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > تیم 3000 نفره برای برگزاری انتخابات در آبادان


کد خبر: ٣٧٤٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/12/04-٠٨:٥٤

توصیه ی فرماندار ویژه آبادان به رأی دهندگان: در ساعات اولیه رأی گیری، در انتخابات شرکت کنید.

 

 

 

 

 

 

 

آبادان نیوز:عزیزالله شهبازی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان به رأی دهندگان توصیه کرد به جهت جلوگیری از ترافیک کاری در ساعات پایانی رأی گیری در ساعت های اولیه در انتخابات شرکت کنند و رأی خود را در صندوق بیاندازند.

 

به گزارش آبادان نیوز:وی با تشریح فعالیتهای اخیر ستاد انتخابات فرمانداری ویژه شهرستان آبادان، اظهار امیدواری کرد که شرایط مناسب حاظر تا پایان رأی گیری به شکل مطلوب تداوم پیدا کند.

 

فرماندار ویژه آبادان گفت: از زمان ابلاغ روز شمار انتخابات، با تشکیل هیئت های اجرایی و نظارت شهرستان، کار ثبت نام و بررسی صلاحیت از 54 داوطلب آغاز شد که با سپری شدن بررسی های نهایی، 32 نامزد 7 اسفند ماه در فضای انتخابات شهرستان آبادان با هم به رقابت می پردازند. با اینکه چند روز از تبلیغات داوطلبین ورود به مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی گذشته است، شاهد هستیم که نامزدها، هوادارنشان و ستادهای انتخاباتی آنها بسیار قانونمند، آرام و با بردباری کار تبلیغات را انجام می دهند. اگر هم مواردی جزئی که ناشی از ناآگاهی از قانون است مشاهده گردیده از سوی مراجع ذیصلاح به آنها در جهت برطرف کردن موارد، گوشزد شده است.

عزیزالله شهبازی با اشاره به برگزاری نشست ها و جلسات هم اندیشی مستمر و مختلف در راستای جلب مشارکت حداکثری آحاد مردم در انتخابات، بیان داشت: بنده و اعضای شورای تأمین شهرستان نشست های مؤثر و مفیدی با بزرگان، منتفذین و صاحب نامان، دهیاران، سران عشایر، سازمان های مردم نهاد، اعضای شورای اداری شهرستان و سایر تشکل ها در خصوص تعامل و هم فکری برای هر چه بهتر برگزار کردن انتخابات داشتم، همچنین از طریق رسانه ها و صداو سیما مباحث لازم در امر برگزاری انتخابات بارها اعلام شد.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان آبادان ادامه داد: بر پایه ی فرمایش مقام معظم رهبری رأی مردم حق الناس است. ما نیز از حق مردم به عنوان حق الناس دفاع خواهیم کرد و اجازه نمی دهیم به غیر از مراجع ذیصلاح که وزارت کشور، شورای نگهبان و هیئت های اجرایی و نظارت شهرستان شخص، مقام یا دستگاهی تحت عنوان ناظر یا بازرسی در امر انتخابات دخالت کند. این رأی حکم عقیده و باور مردم با شرف آبادان است که می بایست از آن صیانت شود.

 

تیم 3000 نفره برای برگزاری انتخابات

 

عزیز الله شهبازی تعداد افرادی که به طور مستقیم درگیر انتخابات دهیمن دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری هستند را 3000 نفر اعلام کرد. این تعداد در قالب نمایندگان فرماندار، کاربران رایانه، اعضای شعب، هیئت های نظارت و اجرایی، نیروهای امنیتی، انتظامی و خدمات در 134 شعبه در برگزاری انتخابات 7 اسفند و مشارکت خواهند داشت.

 

امنیت کامل انتخابات

رئیس شورای تأمین آبادان در ادامه با اشاره به اینکه از سوی هیچ کدام اعضای شورای تأمین و هیئت های اجرایی و نظارت انتخابات آبادان سوءگیری، جهت گیری و جانبداری از هیچ داوطلبی وجود ندارد، گفت: همه متحد، هم رأی و هم نظر هستیم تا با بهره گیری از تمام امکانات امنیت و سلامت کامل انتخابات را برقرار کنیم. تدابیر لازم از سوی نیروی انتظامی و نیروهای پشتیبانی برای امنیت شعب اخذ رأی اندیشیده شده است. مکان های اخذ رأی همگی بر پایه طرح ها و استدلال های خوب و علمی انتخاب شده اند. ان شاء ا... با پشت سر گذاشتن ایام انتخابات در تاریخ 7 اسفند برگ زرین دیگری را در شهر دانشمند پرور آبادان به منصه ی ظهور بگذاریم.

اول وقت رأی دهید

عزیزالله شهبازی به رأی دهندگان توصیه کرد به جهت جلوگیری از ترافیک کاری در ساعات پایانی رأی گیری، در ساعات اولیه در انتخابات شرکت کنند و رأی خود را در صندوق بیاندازند.

فرماندار ویژه آبادان بیان کرد: تقاضا داریم مردم عزیز شرکت در رأی گیری را به ساعت های پایانی روز انتخابات موکول نکنند تا با توجه به اینکه در این دوره در هر شعبه دو صندوق رأی گیری «مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی» وجود دارد کار شمارش آراء سریعتر انجام شود، تا بتوانیم در اولیت فرصت گزارش اخذ رأی مردم را سریعتر و سالم تر به مراجع مربوطه اعلام کنیم.

 

 

 

 

اخبار آبادان،خبر آبادان،خبر  آبادان،آبادان،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: