پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > ادارات و مدارس شهر آبادان تعطیل شد.


کد خبر: ٣٧٤٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/12/03-١٠:١٣

میزان غلظت گرد و غبار در آبادان به ۱۰ هزار میکروگرم بر مترمکعب رسید.

 

 

 

 

 

 

آبادان نیوز: معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: به علت پیش بینی وقوع پدیده گرد و غبار، همه مدارس، دانشگاه ها و ادارات در ۱۵ شهر استان خوزستان تعطیل هستند.

 

به گزارش آبادان نیوز: احمد سیاحی اظهار کرد: هماهنگونه که از قبل نیز پیش بینی شده بود،گرد و غبار شدیدی بر آسمان خوزستان سایه می اندازد و به همین دلیل ادارات، مدارس و دانشگاه های  در شهرهای آبادان، اهواز، خرمشهر، ماهشهر، شادگان، بستان، هویزه، سوسنگرد، امیدیه، رامشیر، شوش، کارون، باوی، حمیدیه و هندیجان تعطیل اعلام شده اند.

 

وی با بیان اینکه میزان غلظت گرد و غبار در اهواز به ۹ هزار و ۷۷۳ و در آبادان به ۱۰ هزار میکروگرم بر مترمکعب رسیده بود، بیان کرد:  نیز وضع از لحاظ گرد و غبار چندان مساعد نیست؛ به همین دلیل ستاد مدیریت بحران استانداری خوزستان تصمیم به تعطیلی در ۱۵ شهر استان خوزستان کرد.

 

احمد سیاحی با اشاره به اینکه فردا احتمالا بسیاری از پروازها لغو خواهد شد، بیان کرد: بر اساس اعلام هواشناسی استان خوزستان، میزان دید افقی در شهرهای پیش گفته به ۱۰۰ متر کاهش می یابد که این امر بی شک باعث لغو شدن پروازهای فرودگاه های اهواز و آبادان می شود.

معاون عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه شهرهای شمالی و شرقی در استان خوزستان مشکلی چندانی با این پدیده نخواهند داشت، گفت: مدارس، ادارات و دانشگاه های در این شهر دایر خواهند بود.

احمدسیاحی با تاکید بر رایگان بودن خدمات درمانی به بیمارانی که به دلیل ریزگردها دچار مشکل می شوند، عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی اهواز باید امکانات رایگان درمان مراجعان به بیمارستان ها و اورژانس ها را در زمان وقوع پدیده گرد و غبار در شهرستان های خوزستان فراهم آورد.

 

 

 

 

 

اخبار آبادان،خبر خوزستان،آبادان،آبادان نیوز

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: