پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > افرادی که قصد شرکت در انتخابات را دارند طبق قانون عمل کنند


کد خبر: ١٩١٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/02/26-١٠:٤١

فرماندار ویژه آبادان گفت: توصیه می‌کنم، اشخاصی که قصد شرکت در انتخابات را به عنوان نامزد انتخاباتی دارند با ملاحظه و مطالعه قانون انتخابات، شش ماه قبل از ثبت نام از پست‌ها و مشاغل دولتی خود استعفاء دهند.

 

آبادان نیوز: عزیزالله شهبازی امروز در گفت‌وگو بافارس ، امسال را سال مهمی در عرصه مشارکت سیاسی، اجتماعی دانست و اظهار کرد: هدف دولت تدبیر و امید مشارکت بالای مردم در انتخابات در کمال آرامش و امنیت بالا است.

وی اضافه کرد: مردم آبادان مستحضر هستند که، امسال سال مهمی است و با توجه پیام مقام معظم رهبری که سال جاری را به عنوان سال همدلی و همزبانی دولت و ملت مزین کرده، مشارکت مردم در صحنه اجتماعی و مشارکت سیاسی در هفتم اسفندماه می‌تواند عظمت و شکوه این حضور را بیش از پیش نمایان سازد.

فرماندار ویژه آبادان، ضمن بر شمردن عزم دولت مبنی بر حضور حداکثری ملت در عرصه انتخابات، خاطرنشان کرد: امید است انتخاباتی آرام، ایمن و باشکوه را شاهد خواهیم بود، چه عزیزانی که با روحیه و امید برای کاندیداتوری ثبت نام می‌کنند و چه کسانی که به عنوان رأی دهنده مشارکت دارند.

معاون استاندار خوزستان ادامه داد: با توجه به اینکه امسال به طور همزمان انتخابات مجلس خبرگان رهبری به عنوان یکی از مهمترین نهادهای تصمیم گیری کشور و همچنین انتخابات مجلس شورای اسلامی در دستور کار است، توصیه می‌کنم اشخاصی که قصد شرکت در انتخابات را به عنوان نامزد انتخاباتی دارند با ملاحظه و مطالعه قانون انتخابات، شش ماه قبل از ثبت نام از پست‌ها و مشاغل دولتی خود استعفا دهند.

وی تصریح کرد: هدف اصلی ما رعایت قانون انتخابات از سوی کاندیداتورهای شرکت کننده و مردم است و امیدوارم کسانی که امکانات و مسئولیت دستگاهی را در اختیار دارند از «نفی» یا «له» شخص خاصی پرهیز کنند تا انتخاباتی با شور و امنیت کامل برگزار شود.

شهبازی در پایان، ضمن ابراز امیدواری در خصوص مشارکت صدا و سیمای آبادان در انتخابات به مانند سال‌های گذشته گفت: مجموعه فرمانداری، ادارات و شورای تأمین آبادان، همدل و همراه برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری آمادگی کامل داریم.

 

 

 

 

خبرآبادان ، فرماندار آبادان ، فرمانداری آباد ان ، انتخابات مجلس ، اخبار آبادان ، آبادان خبر، نیوز آبادان

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: