پست الکترونیک چهارشنبه ٠٥ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > برگزاری مسابقه عکس ۲۲ بهمن در آبادان


کد خبر: ١٢٧١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1393/11/21-٠٨:٥٥

به‌مناسبت یوم‌الله ۲۲ بهمن و بزرگداشت حضور گسترده مردم برای بیعت مجدد با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری مسابقه عکس ۲۲ بهمن در شهرستان آبادان برگزار می‌شود.

 

به گزارش آبادان نیوز : به‌مناسبت یوم‌الله ۲۲ بهمن و بزرگداشت حضور گسترده مردم برای بیعت مجدد با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری مسابقه عکس ۲۲ بهمن در شهرستان آبادان برگزار می‌شود.حمید بحرینی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری آبادان اظهار کرد: به‌مناسبت یوم‌الله 22 بهمن و بزرگداشت حضور گسترده مردم برای بیعت مجدد با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری و نیز به تصویر کشیدن این حضور برنامه‌ریزی خاصی جهت برگزاری جشن عکاسی تجلی حضور صورت گرفته است.

وی افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، در رسانه‌های ملی و بین‌المللی همیشه بازتاب گسترده‌ای داشته و هریک از رسانه‌ها خبر این روز عظیم ملت ایران را در صدر اخبار خود قرار می‌دهند از این رو بر آن شدیم تا ما نیز در وسع خود این روز را به تصویر کشیده تا زیبایی‌های این رویداد عظیم را هرچه بیشتر به کمک ابزار عکس ثبت شود. این امر با همکاری موسسات، انجمن‌های فعال مرتبط با بخش عکس و عکاسان مستقل و فعال شهر صورت می‌پذیرد.

بحرینی در ادامه به معرفی بخش‌های قابل اجرا پرداخت و گفت: عموم شهروندان آبادان می‌توانند در جشن عکاسی تجلی حضور، در سه بخش عکاسی حرفه‌ای(با دوربین)، عکاسی عمومی(با تلفن همراه) و بخش ویژه عکس نوستالژی شرکت کنند که از برگزیدگان در هر بخش با اهدای جوایز تقدیر می‌شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری آبادان در ادامه گفت: برای ارسال آثار و شرکت در جشن عکاسی تجلی حضور شهروندان می‌توانند از طریق نشانی الکترونیکی جشن عکاسی تجلی حضور( tajalli22bahman@gmail.com ) اقدام کنند.

وی عنوان کرد: غرفه‌های عکس تجلی حضور در روز راهپیمایی 22 بهمن آثاری را که در بخش عمومی (عکاسی با تلفن همراه) خلق شده‌اند، دریافت می‌کند. جهت اطلاعات بیشتر علاقه‌مندان می‌توانند با شماره 53221635-061 تماس گیرند.

 

خبر آبادان ،اخبار آبادان ،خبرهای آبادان 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: