پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > پیروزی بر استقلال دور از دسترس نیست


کد خبر: ٧٣٢٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/11/10-٠٩:٢٣

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:استقلال تیم پر مهره ای است ولی ما توانایی شکست دادن این تیم را داریم

 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:استقلال تیم پر مهره ای است ولی ما توانایی شکست دادن این تیم را داریم.

به گزارش آبادان نیوز،فراز کمالوند عصر دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال تهران اظهار کرد:تیم استقلال را خیلی خوب آنالیز کرده ایم و نقاط ضعف و قوت این تیم را در تمرینات تیم در هفته جاری به بازیکنان گوشزد کردیم.
وی افزود: پیش بینی نتایج در بازی های جام حذفی بسیار سخت است و حتی نمی توان گفت پیروز بازی فردا در فینال هم قهرمان خواهد شد.
سرمربی صنعت نفت آبادان گفت:در بازی فردا اگر به لحاظ روحی و نیز سطح کیفی شرایط خوبی داشته باشیم پیروزی بر استقلال دور از دسترس نیست زیرا توانایی شکست استقلال را داریم.
کمالوند ادامه داد:ساختار دفاعی استقلال بعد از آمدن شفر سرمربی این تیم،بسیار مستحکم شده ولی ما مهاجمان تمام کننده و باهوشی داریم.
وی اظهار کرد:در این بازی میزبان هستیم و با استفاده از امتیاز میزبانی و حمایت همه جانبه هواداران خود شانس بیشتری برای پیروزی خواهیم داشت.
کمالوند گفت:هواداران آبادانی در این دیدار به دور از حاشیه باید از تیم محبوب خودشان حمایت کنند و احترام به تیم حریف و داوران را سرلوحه خود قرار دهند.
وی افزود:در این دیدار بازیکن مصدوم و محروم نداریم و با تیمی کامل برابر استقلال به میدان خواهیم رفت.
سرمربی صنعت نفت آبادان گفت:این بازی نتیجه ای جز برد و باخت ندارد؛ما کار خیلی بزرگی انجام داده ‌ایم که تا این مرحله صعود کرده ‌ایم.

 صعود به فینال جام حذفی هدف بازیکنان صنعت نفت است 
کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز در این نشست خبری گفت:بازیکنان صنعت نفت آبادان فینال جام حذفی را هدف خود قرار داده اند و برای رسیدن به آن انگیزه زیادی دارند. 
مرتضی اسدی اظهار کرد:بازی برابر استقلال بسیار سخت است زیرا این تیم بازیکنان بزرگ و با تجربه ای دارد. 
وی افزود:در چند روز گذشته تمرینات بسیار خوبی انجام دادیم و به لحاظ روحی و آمادگی جسمانی در شرایط بسیار خوبی قرار داریم. 
مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:صعود به فینال جام حذفی هدف تمامی بازیکنان صنعت نفت است و برای رسیدن به آن از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد. 
وی در خصوص درخواست باشگاه استقلال برای گرفتن تست دوپینگ از بازیکنان صنعت نفت در این دیدار اظهارکرد: بازیکنان صنعت نفت آبادان آمادگی این را دارند که در تست دوپینگ هم شرکت کنند اما استقلالی ها فراموش نکنند که بازیکنان این تیم در نیم فصل دوم به لحاظ جسمانی از دیگر تیم ها شرایط بهتری دارند. 
اسدی از هواداران آبادانی خواست بدون حاشیه از تیم شهر خود حمایت کنند و افزود:ما موفقیت های اخیر خود را مدیون هواداران هستیم ولی در بازی فردا باید به دور از حاشیه از تیم صنعت نفت حمایت کنند تا بهانه ای دست کسی داده نشود. 
تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و استقلال تهران سه شنبه 10 بهمن از مرحله نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه تختیآبادان به مصاف هم می روند. 

 

 

 

 

 

 


آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،فوتبال،تیم فوتبال،تیم فوتبال صنعت نفت،تیم فوتبال صنعت نفت آبادان،سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت،سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان،فراز کمالوند،کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان،مرتضی اسدی،تیم استقلال تهران

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: