پست الکترونیک سه شنبه ٢٨ فروردين ١٤٠٣
اخبار > کمالوند : به دنبال پیروزی مقابل تیم استقلال هستیم


کد خبر: ٧٢٩٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/11/07-٠٨:٥٨

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: همه سعی و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا در مقابل تیم استقلال تهران در جام حذفی پیروز شویم.

 

 

 

 

 

 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: همه سعی و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا در مقابل تیم استقلال تهران در جام حذفی پیروز شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، فراز کمالوند شامگاه روز پنجشنبه پس از پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل تیم سپید رود رشت در جمع خبرنگاران عنوان کرد: تیم ما توانست بازی خوبی ارائه دهد. هواداران از من می خواستند تا این تیم را به جام حذفی برسانم، هر چند که می دانستم که بردن یک تیم به جام حذفی دردسرهای فراوانی خواهد داشت، اما خوشبختانه با تلاش های بسیار مجموعه این تیم توانست به این امر مهم دست یابد.

وی افزود: هنوز هم عده ای به دلیل نتیجه نگرفتن تیم در بازی های اخیر، گله مند هستند اما هیچ اشاره به مصدومیت بازیکنان در این دیدار ها نمی کنند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مردم ما را برای ۹ بازی باقی مانده در لیگ تحمل کنند ما  نیز در انتهای فصل تیم را تحویل می دهیم و امیدوار هستیم تا سرمربی بعدی تیم را هم در لیگ برتر  و هم در جام حذفی  به جایگاه خوبی برساند.

کمالوند افزود: به مدد خداوند و تلاش بازیکنان مقابل تیم استقلال تهران به پیروزی خواهیم رسید، اما اگر این اتفاق نیفتاد هم، نباید طوری وانمود شود که تیم تلاش لازم را انجام نداده است، ما همه تلاش مان را می کنیم؛ اما به هر حال الان که تیم به جام حذفی راه یافته ما بازیکن نداریم، دیدار ها نیز پشت سر هم هستند و شاید در این فاصله نفراتی را هم از دست بدهیم.

وی با بیان اینکه بایستی سطح توقعات مردم از تیم معقول باشد، اظهار کرد: به دنبال پیروزی مقابل تیم استقلال تهران هستیم، تیم هم آماده است و از تمام تلاشمان برای این منظور بهره خواهیم گرفت.

کمالوند تصریح کرد: شرایطمان در لیگ با بیماری پشت سر هم بازیکنان پیش رفت، یکی خوب می شد دیگری مریض می شد و این سبب شد تا روی عملکرد کل تیم تاثیر بگذارد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت گفت: تیم استقلال تیم پرمهره ای است و از وجود مربی توانمندی برخوردار است، امید می رود تا بتوانیم از شرط میزبانی خودمان استفاده کنیم و نتیجه خوبی را مقابل این تیم به دست آوریم.

کمالوند افزود: به علی کریمی سرمربی تیم فوتبال سپید رود که در فوتبال سبب آبروی ما بود تبریک می گویم، تیم سپید رود جزء تیم هایی است که ضد فوتبال بازی نکرد و در تمام دقایق بازی هجومی بازی داشتند.

وی اظهار کرد: پیش از هر چیز بایستی به مسائل روحی و روانی تیم بپردازیم، استقلال در هفته های اخیرتیم سرحالی بوده و نتایج خوبی را هم به دست آورده است، به طور حتم تقابل میان ما و استقلال دیدنی خواهد بود و ما باید از امتیاز میزبانی مان نهایت بهره را ببریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: کار هنوز به اتمام نرسیده و باید همچنان با توان و پرتلاش به پیش رویم، کسب سی امتیاز  به معنای حضور قطعی در ادامه راه است.

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورشی،جام حذفی،فوتبال،تیم فوتبال،تیم فوتبال صنعت نفت،تیم فوتبال صنعت نفت آبادان،مربی تیم فوتبال صنعت نفت،مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان،فراز کمالوند

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: