پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > کسب مقام سومی تیم تنیس روی میز پالایش نفت


کد خبر: ٧٢٩١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/11/05-١٠:٢٢

تیم تنیس روی میز پالایش نفت آبادان در هفته پایانی لیگ برتر کشور با پیروزی بر دانشگاه رعد پدافند هوایی خاتم الانبیاء تهران به مقام سومی دست یافت.

 

تیم تنیس روی میز پالایش نفت آبادان در هفته پایانی لیگ برتر کشور با پیروزی بر دانشگاه رعد پدافند هوایی خاتم الانبیاء تهران به مقام سومی دست یافت.

به گزارش آبادان نیوز، این دیدار شامگاه چهارشنبه در سالن شهدای نفت آبادان برگزار شد و در پایان پالایش نفت به برتری چهار بر دو رسید.
در بازی نخست، دو نفره این دیدار سروش امیری نیا و امین احمدیان از پالایش نفت آبادان 3 بر 2سعید احمدیان و مهرشاد پوده از دانشگاه رعد پدافند را شکست دادند.
در بازی دوم دو نفره نیز چوایل و حمید شمس از پالایشگاه نفت آبادان 3 بر یک سجاد حسینی و حامد باشت باوی از دانشگاه رعد پدافند را از پیش رو برداشتند.
در بازی های افرادی این دیدار نیز نتایج زیر بدست آمد:
سروش امیری‌ نیا از پالایش نفت آبادان 2
حامد باشت باوی رعد پدافند 3


********
چوایل از پالایش نفت آبادان 3 
سجاد حسینی از رعد پدافند 1


********
امین احمدیان از پالایش نفت آبادان 2
آرمان حاجی از رعد پدافند 3

*******
رو کوانگ جین از پالایش نفت آبادان 3 
مهرشاد پوده از رعد پدافند 1
تیم پالایش نفت آبادان پس از پیروزی در این دیدار پس از تیم های پتروشیمی بندرامام و تایدواتر بندر عباس بر سکوی سومی رقابت های لیگ برتر قرار گرفت.

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،تنیس،لیگ برتر،لیگ برتر تنیس،تیم تنیس،تیم تنیس پالایش نفت،تیم تنیس پالایش نفت آبادان،تیم رعد پدافند هوایی خاتم الانبیا تهران

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: