پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > تعداد حقوق بگیران شهرداری 2 برابر چارت سازمانی است


کد خبر: ٧١٨٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/10/20-٠٨:٥٠

رییس شورای شهر آبادان گفت: شهرداری آبادان 2 هزار و 500 نفر حقوق بگیر دارد که تعداد حقوق بگیران این اداره 2 برابر چارت سازمانی است و این مهم باعث هدر رفت اعتبارات این شهرداری شده است.

 

رییس شورای شهر آبادان گفت: شهرداری آبادان 2 هزار و 500 نفر حقوق بگیر دارد که تعداد حقوق بگیران این اداره 2 برابر چارت سازمانی است و این مهم باعث هدر رفت اعتبارات این شهرداری شده است.

به گزارشآبادان نیوز حسن کمری روز سه شنبه در نشست خبری با بیان اینکه به طور متوسط ماهانه 90میلیارد ریال حقوق به این کارکنان پرداخت می شود اظهارکرد: اگر بودجه مناسبی به شهرداری تزریق شود 400 نفر از کارکنان شهرداری با پرداخت بدهی به سازمان تامین اجتماعی بازنشسته می شوند و در این صورت می توان تا حدود زیادی مانع هدر رفتن بودجه شهرداری شویم.

وی افزود:با روند افزایش شاغلان در شهرداری آبادان در چند سال اخیر، آمار شاغلان به مرز سه هزار نفر با پرداخت حقوق 150 میلیارد ریالی در ماه خواهد رسید.
کمری گفت:شهرداری برای چابک سازی خود الزام دارد چارت سازمانی را بر مبنای استانداردهای تعریف شده در وزارت کشور و شایسته سالاری تهیه کند، زیرا اگر خروجی کارکرد شهرداری آبادان با این شیوه که 80 درصد کارکنان کت و شلوار پوش باشند و فقط 20 درصد به صورت فیزیکی به مردم خدمت کنند شهر را بیش از این با چالش روبه رو خواهد کرد.
وی افزود: در این شرایط اگر 10میلیارد ریال هم به سیستم شهرداری آبادان تزریق شود، هیچ مشکلی از مشکلات آبادان حل نخواهد شد.

اختصاص 600 میلیارد ریال به آسفالت و زیر ساخت شهری در آبادان
رییس شورای اسلامی شهر آبادان وضعیت آسفالت این شهر را نامطلوب دانست و افزود:به دلیل تعطیلی کارخانه آسفالت شهرآبادان و نبود آسفالت، در یک سال اخیر هیچ اقدامی برای بهبود خیابان ها انجام نگرفت و خیلی از مناطق به ویژه در حواشی شهر با مشکل روبه رو بودند.
کمری گفت:اکنون با انعقاد تفاهم نامه بین سازمان منطقه آزاد اروند و شهرداری آبادان 600 میلیارد ریال بودجه برای تامین آسفالت به این شهر اختصاص داده شد.
وی افزود:طبق این تفاهم نامه تمام معابر و خیابان های مناطق ذوالفقاری، فاز4 امیرآباد، شطیط، علوانیه، کوی ولیعصر و فیه بهسازی و آسفالت خواهد شد.
وی اظهار کرد:برای راه اندازی مجدد کارخانه آسفالت نیاز به سه میلیارد ریال بودجه است که با راه اندازی مجدد آن و در صورت تامین مالی شهرداری می توان در چند ماه آینده مشکل آسفالت معابر این شهر را برطرف کرد.

ممنوعیت کشتار مرغ در شهر
رییس شورای اسلامی شهر آبادان با اشاره به ممنوعیت کشتار مرغ روز در بازارهای شهر گفت: طبق دستورالعمل اداره دامپزشکی کشتار هرگونه مرغ در بازارهای شهر ممنوع است ولی در بازار آبادان این مورد رعایت نشده است.
کمری ادامه داد: شهرداری آبادان اقدام به ساخت بازار شهید ارغنده برای عرضه مرغ کرده و در 2 هفته آینده فاز دوم آن به پایان می رسد تا در اختیار فروشندگان مرغ قرار گیرد.

ساماندهی دست فروشان
وری با اشاره به ساماندهی دست فروشان درسطح شهر آبادان گفت:دستفروشی به ویژه توسط صاحبان خودروهای دوره گرد در آبادان روز به روز افزایش می یابد که سبب گره ترافیکی و همچنین رعایت نکردن موارد بهداشتی در سطح شهر شده است. 
وی افزود:با توجه به شرایط اقتصادی و کمبود اشتغال در آبادان،نمی توان دستفروشان را شغل کاذب دارند، پیش از ساماندهی جمع آوری کنیم.
رییس شورای اسلامی شهر آبادان اظهار کرد:در سطح شهر چندین بازار تره بار و ماهی فروشی وجود دارد اما در کمال تعجب باز هم شاهد دوره گردها در شهر هستیم که تعدادی از آنها نیز غیر بومی هستند.
وی افزود:با راه اندازی بازارچه های محلی می توانیم مانع حضور دستفروشان در شهر باشیم هر چند که دستفروشان باید شناسنامه دار شوند. 
کمری ادامه داد: از جمله تاثیرات منفی دست فروشان که به شکل های مختلف در شهر نمود پیدا می کند مشکلات اقتصادی ،تخریب نما و زیبایی شهر، نبود آرامش برای شهروندان، ایجاد ترافیک، مزاحمت برای پیاده ها و تشدید بی اعتمادی است. 
رییس شورای شهر آبادان گفت:برای ساماندهی و جمع آوری دستفروشان به ویژه خودروهای دوره گرد باید شورای تامین با شهرداری همکاری کنند. 
کمری در ادامه سرانه فضای سبز در آبادان را 2 متر اعلام کرد و افزود: اعلام 16 متر سرانه فضای سبز شهرآبادان کذب است ضمن اینکه در بحث روشنایی معابر نیز با مشکل روبه رو هستیم.

 

 

 

 


آبادان،خبرآبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،شورای شهر،شورای شهر آبادان،رییس شورای شهر،رییس شورای شهر آبادان،حسن کمری،شهرداری،شهرداری آبادان،چارت سازمانی،بودجه

نظرات بینندگان
کاربر مهمان
1396/10/20 10:59
0
0
آقای کمری از زحماتتون بینهاین ممنونیم امیدواریم هر چه زودتر مشکلات شهرداری حل بشوند از سایت آبادان نیوز در راستای پوشش خبری اخبار شهرداری سپاسگزارم،دکتر امیری عزیز خسته نباشید
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: