پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > ادعای بیگناهی دزدی که مدارک پلیس آبادان برعلیه اش است


کد خبر: ٧٠٤٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/09/21-١٠:٥٢

سارق سابقه دار در حالیکه دست به سرقت زد که اهالی یک خانه روستایی در خانه حضور داشتند اما پس از دستگیری با وجود مدارک و شواهد پلیسی ادعای بیگناهی می کند.

 

 

 

 

 

 

سارق سابقه دار در حالیکه دست به سرقت زد که اهالی یک خانه روستایی در خانه حضور داشتند اما پس از دستگیری با وجود مدارک و شواهد پلیسی ادعای بیگناهی می کند.

به گزارش آبادان نیوز ، شامگاه یکشنبه 12 آذر ماه امسال گذشته مرد جوانی در تماس با ماموران پاسگاه ابوشانک آبادان از درگیری با سارق داخل خانه اش خبر داد و خیلی زود تیمی از پلیس پاسگاه به خانه روستایی اعزام شد.
مرد جوان که حسین نام دارد به ماموران گفت: همراه همسر و فرزند 2 ساله ام داخل خانه بودیم که ناگهان با مرد غریبه ای روبرو شدم که در حال بررسی داخل کمدها بود، ابتدا فکر می کردم خواب می بینیم اما همسرم هم متوجه حضور مرد غریبه شده بود که به سمت او حمله کرد و با مشت ضربه ای به سر سارق داخل خانه زدم.
وی افزود: سارق خشن در این صحنه دست به چاقو شد و پس از زخمی کردن من پا به فرار گذاشت.
مرد روستایی ادامه داد: چهره دزد خانه ام را مشاهده کردم و مطمئن هستم اهل روستای ابوشانک است و از ناحیه سر نیز مجروح شده است.

بدین ترتیب ماموران با سرنخ هایی که به دست آورده بودند تحقیقات فنی خود را آغاز کردند و پس از گذشت 4 روز به سراغ یکی از دزدان سابقه دار که سال گذشته از یک درمانگاه سرقت کرده بود رفتند
ماموران زمانیکه محمد را دستگیر کردند با توجه به جراحتی که از ناحیه سر داشت مطمئن شدند که وی همان سارق خانه روستایی است.
سارق جوان در حالیکه از سوی مرد روستایی هدف شناسایی قرار گرفته است ادعا می کند که در سرقت خانه نقشی نداشته و بی گناه است.
این درحالی است که ماموران پی بردند که این سارق چندی قبل نیز از خوابگاه یک مرکز درمانی نیز که نگهبان آن با وی رابطه خویشاوندی دارد سرقت کرده است که محمد در این مرحله با توجه به مدارک و شواهد پلیسی علیه وی بود ادعای بیگناهی دارد.

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،سرقت،سارق،حادثه،حادثه سرقت،حوادث،خبر حوادث،اخبار حوادث،شواهد پلیسی

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: