پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > امنیت فعالیت احزاب در آبادان به طور کامل برقرار است


کد خبر: ٦٩٨٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/09/08-٠٨:٤٧

فرماندار آبادان گفت: به صورت قاطع اعلام می کنم که امنیت فعالیت احزاب مختلف سیاسی در آبادان به طور کامل برقرار است.

 

 

 

 

 

 

 فرماندار آبادان گفت: به صورت قاطع اعلام می کنم که امنیت فعالیت احزاب مختلف سیاسی در آبادان به طور کامل برقرار است. 

به گزارش آبادان نیوز، عزیزاله شهبازی عصر امروز(سه شنبه) در نخستین نشست مشترک احزاب و تشکلهای سیاسی شهرستان آبادان در محل تالار الغدیر فرمانداری این شهر ضمن اشاره به کمک به تسهیل حضور احزاب در این جلسه اظهار کرد: بر اساس گفته وزیر کشور در پنج سال گذشته و در دولت تدبیر و امید ۵۷ حزب سیاسی در قالب هفت هزار سازمان مردم نهاد مجوز فعالیت گرفته اند. 

وی افزود: در آبادان نیز تا سال ۹۲ تنها ۱۵ سازمان مردم نهاد مجوز فعالیت داشتند که این رقم در سال ۹۵ به ۹۲ سازمان بالغ شد. 

شهبازی با اشاره به اینکه تنها شهر استان هستیم که خانه سازمانهای مردم نهاد را راه اندازی کردیم، اظهار کرد: در آبادان در حوزه رسانه، احزاب، تشکل ها و سازمانهای مردم نهاد فعالان زیادی داریم، مردم آبادان مردمی پرسشگر، مطالبه گر و البته کم خواه هستند. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در طول چهار سال گذشته مجوز هیچ سخنرانی سیاسی و حزبی در آبادان رد نشده و هرکس در این باره درخواست داشته ما به آن اجازه کار دادیم. مجوز تمام سخنرانی ها صادر شد ضمن آنکه امنیت برگزاری این سخنرانی ها و تمامی برنامه های مشابه را نیز تامین کرده ایم. 

فرماندار آبادان ضمن تاکید بر تلاش همگان در شهر آبادان برای رسیدن به اهداف توسعه ای شهر گفت: فضای نقد و نقادی در آبادان به طور کامل باز است و تمام مسئولان اعم از فرماندار، نمایندگان و غیره در منظر عمومی مورد سوال قرار می گیرند و در نزد مردم دارای حساب و کتابند، تمامی منتقدان در چارچوب قانون کارشان را انجام می دهند. 

شهبازی افزود: خوشبختانه تاکنون در آبادان موضوعات حاشیه ای که بتواند نظام و حاکمیت را از کار بازدارد، نداشتیم. 

وی همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات در آبادان اظهار کرد: میزان مشارکت مردم در انتخابات بالا رفته و این مرهون همکاری طیف ها و جریانهای فکری مختلف سیاسی در اینجاست،همه در فضایی به طور کامل محترمانه به کاندیدای خود رای دادند و حضور دولت نیز در این میان بسیار محسوس بود. 

شهبازی تصریح کرد: آبادان ۳۴۰ هزار نفر جمعیت دارد و ما دست تمامی کسانی را که در نقطه صفر مرزی در کمال همدلی و همراهی کار و تلاش می کنند را به گرمی می فشاریم، حضور گروههای سیاسی در این جلسه ارزشمند است. 

وی با تاکید دوباره بر اینکه در آبادان فضای برای فعالیتهای سیاسی و نقادی به طور کامل باز است، یادآور شد: امید می رود تا خانه احزاب آبادان هر چه سریعتر تشکیل شود، در زمان حاضر بالغ بر ۱۰ حزب سیاسی در آبادان وجود دارد که در کمال همبستگی و همدلی کار می کنند، امنیت فعالیت احزاب در آبادان به طور کامل برقرار است و ما نیز آماده همراهی و حمایت از احزاب برای انجام فعالیتهایشان هستیم.

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،فرمانداری،فرمانداری آبادان،فرماندار،فرماندار آبادان،عزیزاله شهبازی،احزاب،تشکل سیاسیی

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: