پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > نماینده مردم آبادان: اولویت بومی در آزمون استخدامی وزارت نفت لحاظ نشده است


نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت:برخی موارد آزمون استخدامی وزارت نفت نیاز به اصلاح دارد زیرا اولویت بومی گرایی در آزمون لحاظ نشده است.

 

 

 

 

 

 

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت:برخی موارد آزمون استخدامی وزارت نفت نیاز به اصلاح دارد زیرا اولویت بومی گرایی در آزمون لحاظ نشده است.
به گزارش آبادان نیوز،عامر کعبی اظهار کرد:جذب بیش از 2 هزار نفر در وزارت نفت اقدامی شایسته و لازم است چرا که با وجود واگذاری اکثر صنایع نفت ، گاز و بازنشستگی سالیانه نیروهای متخصص نیاز جدی به جذب نیروی جوان و متخصص بیش از پیش احساس می شود.
وی با اشاره به اعتراض وارد شده به آزمون استخدامی وزارت نفت افزود:البته در این آزمون برخی موارد و شرایط نظیر اولویت بومی گرایی لحاظ نشده و نگاه ویژه ای به فارق التحصیلان و نخبگان دانشگاه های استان خوزستان نظیر دانشگاه صنعت نفت آبادان نشده است.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت:با توجه به منطقه بندی و استفاده از سهمیه استخدام بر مبنای برنامه ششم توسعه برخی موارد در آزمون باید اصلاح شود.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد:به همراه مجمع نمایندگان استان خوزستان در نامه ای به وزیر نفت و پیگیری در کمیسیون های مربوطه خواستار اصلاح برخی موارد نظیر توجه به فارغ التحصیلان و نخبگان دانشگاه های خوزستان و لحاظ نمودن سهمیه ویژه بومی شده و خواستار بررسی و اصلاح برخی موارد هستیم.
کعبی گفت:در این آزمون برای نیروهای با سابقه قراردادی مدت معین و موقت و شاغلان شرکت های پیمانکاری وزارت نفت شرایطی در نظر گرفته شده که خواستار افزایش امتیاز و سهمیه آنها برای جذب در وزارت نفت باید لحاظ شود.

 

 

 

 


آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز، مجلس شورای اسلامی،عضو کمیسیون اقتصادی مجلس،نماینده آبادان،عامر کعبی،آزمون،استخدامی،وزارت نفت،آزمون استخدامی وزارت نفت،بومی،بومی گرایی

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: