پست الکترونیک پنج شنبه ٠٦ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > نفت سپاهان را گلباران کرد


کد خبر: ٦٩٥٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/08/12-١١:١٩

سرمربی صنعت نفت آبادان:زدن ۳ گل به سپاهان کار بزرگی بود و نشان دادیم پیروزی در جام حذفی برابر این تیم اتفاقی نبود.

 

 

 

صنعت نفت در آبادان توانست در دقیقه ۹۰، سپاهان را با حساب ۳ بر ۲ شکست دهد. فراز کمالوند در نشست خبری بعد از بازی اظهار کرد: جزو معدود بازی‌های لیگ برتر بود که توپ روی دروازه هر دو تیم بود. زدن سه گل به سپاهان کار بزرگی بود و بازیکنان ما نشان دادند پیروزی در جام حذفی برابر این تیم اتفاقی نبوده است.

به گزارش آبادان نیوز،او ادامه داد: خیلی خوشحالم در سالگرد درگذشت پرویز دهداری، معلم اخلاق برد را به دست آوردیم. از تک تک بازیکنانم تشکر می کنم. همه بازیکنانم خوب بودند. یک تشکر ویژه از دو بازیکن تیمم انجام می دهم. حسین بغلانی و علی عبدالله زاده بعد از مصدومیت به میدان رفتند و خیلی خوب ظاهر شدند. نباید فقط از کرار تشکر کنیم چون گل زده است. او نشان داد نابغه فوتبال است و مانند او در فوتبال ایران نداریم. رتبه ما در نیم فصل اول تک رقمی خواهد بود و سعی می کنیم بردهایمان را ادامه دهیم.

کمالوند درباره اینکه گفته بود دو بازیکن از تیمش تاکنون مبلغی نگرفته‌اند اما مدیران باشگاه می‌گویند تاکنون چهار میلیارد تومان هزینه شده گفت: مسعود ابراهیم زاده و محمد امین درویشی یک ریال هم از باشگاه نگرفتند. بقیه بازیکنان هم بیست درصد گرفتند. چهار میلیارد تومان در این فوتبال چیزی نیست. هر مسافرتی که می رویم، ۱۲۰ میلیون تومان هزینه دارد. تا به حال برای تیم ما دو میلیارد تومان هزینه شده است. در هر حال آب از سر ما گذشته و ما کاری نداریم. چهار ماه دیگر مهمان مردم هستم و بعد از آن می‌روم. از روز وال هم گفتم اینجا سرزمین مادری من است و دوست دارم به مردم خدمت کنم.

سرمربی صنعت نفت آبادان درباره حمایت هوادران از تیمش و اینکه چند هفته قبل به خاطر فحاشی هواداران ناراحت بود گفت: هوادار با هوادرنما دو چیز مختلف است. آیه قرآن داریم که عزت و ذلت دست خداست. دو هفته قبل به مسعود ابراهیم زاده فحاشی کردند و او این هفته گلزنی کرد. من به خاطر مردم به تیمم برگشتم چون هوادار از من خواست. چون در فشار بودم، تصمیمی گرفتم و دوست داشتم به مجموعه کمک شود. این مردم هوادار صنعت نفت هستند. اطمینان دارم دیگر در ورزشگاه صنعت نفت آبادان فحاشی نمی شود. ان‌شاء‌الله یک رتبه خوب در این فصل کسب کنیم. درباره یارگیری در نیم فصل نیاز به بودجه داریم. اولویت اول ما پرداخت حقوق بازیکنان فعلی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان نیوز،ورزشی،خبرورزشی،اخبارورزشی،صنعت نفت آبادان،تیم فوتبال صنعت نفت آبادان،فراز کمالوند،سرمربی صنعت نفت آبادان،کرار جاسم،بازیکن عراقی صنعت نفت آبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: