پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > بهره‌گیری70هزار نفر از خدمات دانشکده علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه


رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از بهره‌گیری نزدیک به 70هزار نفر از خدمات درمانگاه و بیمارستان صحرایی مستقر در مرز شلمچه خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از بهره‌گیری نزدیک به 70هزار نفر از خدمات درمانگاه و بیمارستان صحرایی مستقر در مرز شلمچه خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز، دکتر آموزنده اظهار داشت: از همه دست‌اندرکاران برگزاری همایش بزرگ اربعین حسینی؛ از معاونین، مدیران گرفته تا کارکنان و دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی که از تمام وجود خود مایه گذاشتند تقدیر و تشکر می‌‌کنم.

وی با اشار به این موضوع که همراهی و مشارکت فراگیر برای اربعین در مرز شلمچه رضایت عمومی جامعه بویژه زایرین را دربرداشته است؛ از معاونین دانشکده علوم پزشکی آبادان خواست تا با ثبت فعالیت‌های این ایام ضمن بررسی موقعیت‌های پیش‌آمده به صورت مستند به توسعه نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف بپردارند و با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند جانمایی مناسبی را برای ارائه خدمات به زائرین طراحی کنند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان ضمن تقدیر از حمایت بیمارستان‌های تابعه در بحث پذیرش و بستری بیماران اربعین حسینی؛ بیان کرد: تا روز گذشته نزدیک به 70هزار نفر به درمانگاه‌های مستقر در مرز شلمچه و بیمارستان صحرایی دانشکده علوم پزشکی آبادان مراجعه کردند.

وی در همین خصوص عنوان کرد: از تعداد یادشده نزدیک به 18هزار نفر بطور موقت بستری شدند و به بیش از 2هزار 500 نفر نیز خدمات مامایی ارائه شد. آموزنده افزود: علیرغم بار زیاد مراجعات و حجم ورود و خروج زائرین از مرز شلمچه، خوشبختانه حتی یک مورد شکایت از مجموعه بهداشت و درمان وجود نداشت.

 

 

 

 

 


آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،دانشکده پزشکی،دانشکده پزشکی آبادان،رئیس دانشکده پزشکی آبادان،علیرضا آموزنده،اربعین حسینی،همایش اربعین حسینی،شلمچه،مرز شلمچه،منطقه آزاد اروند

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: