پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > تشدید پایش سلامت در مرزشلمچه


کد خبر: ٦٨٦٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/08/20-٠٩:٣٨

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:با توجه به افزایش روند بازگشت زائران اربعین حسینی از مرز شلمچه گروه های پایش سلامت و بیماری یابی در نقطه صفری مرزی افزایش یافت.

 

 رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:با توجه به افزایش روند بازگشت زائران اربعین حسینی از مرز شلمچه گروه های پایش سلامت و بیماری یابی در نقطه صفری مرزی افزایش یافت.

به گزارش آبادان نیوز،علیرضا آموزنده به فعالیت 440 نفر از پرسنل دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایانه مرزی شلمچه اشاره کرد و اظهار کرد:گروه های پایش سلامت در گیت های ورودی به 2 برابر افزایش یافتند و به وسیله دستگاه تب سنج لیزی زائران اربعین را از لحاظ دمای بدن کنترل می کنند.
وی افزود: این گروه ها در خصوص بیماریهای گوارشی نیز از زائران سوالاتی را می پرسند و در صورت نیاز ضمن ثبت شماره ملی، شماره تماس و آدرس محل سکونت آنها آزمایش های اولیه خون از آنها گرفته می شود و در صورت مثبت بودن جواب آزمایش به نزدیکترین مرکز بهداشتی محل سکونت آنها اطلاع داده می شود.
آموزنده ادامه داد : گروه های بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان بین زائران بروشورهای آموزشی در خصوص مراقبت های بهداشتی و آموزشی توزیع می کنند .
وی در خصوص وضعیت جسمانی حادثه دیدگان تصادف در تنومه عراق گفت:متاسفانه در سانحه رانندگی در شهر تنومه عراق پنج نفر از هموطنان مجروح و یک نفر جان خود را از دست داد .
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود:حال 2 نفر از مصدومان که شب گذشته از طریق مرز شلمچه به بیمارستان های طالقانی آبادان و ولی عصر خرمشهر منتقل شدند وخیم است و حال سه نفر دیگر رضایت بخش است.
گذرگاه های مرزی چذابه و شلمچه در استان خوزستان 2 کانون اصلی تردد زائران اربعین حسینی هستند.
گذرگاه مرزی چذابه در 110کیلومتری شمال غرب اهواز در محدوده شهرستان دشت آزادگان واقع شده است.

 

 

 


آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،دانشکده پزشکی،دانشکده پرشکی آبادان،رئیس دانشکده پزشکی،علیرضا آموزنده،شلمچه،مرز شلمچه،چذابه،مرز چذابه،حادثه،تصادف،حوادث،خبر حوادث،اخبار حوادث،سانحه رانندگی،اربعین حسینی

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: