پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > خدمات‌رسانی 400نفر کارشناس بهداشتی و درمانی در مسیر برگشت زوار اربعین


رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از خدمات‌رسانی 400نفر کارشناس بهداشتی و درمانی در مسیر برگشت زوار اربعین حسینی در مرز شلمچه خبر داد.

 

 

 

 

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از خدمات‌رسانی 400نفر کارشناس بهداشتی و درمانی در مسیر برگشت زوار اربعین حسینی در مرز شلمچه خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز،دکتر علیرضا آموزنده اظهار داشت: تیم بزرگ دانشکده علوم پزشکی آبادان در روزهای بازگشت زوار اربعین حسینی با بیش از 400کارشناس و متخصص بهداشتی و درمانی در مرز شلمچه خدمات‌رسانی خواهد کرد.

وی در همین خصوص اضافه کرد: این خدمات‌رسانی در مرز شلمچه تا چند روز بعد از ورود آخرین زائر به مرز ادامه خواهد داشت.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان خاطرنشان کرد: در هر دروازه مرزی کارشناسان ما با تب‌سنج لیزری حاضر هستند و علائم سندرومیک را در مرز شلمچه بررسی می‌کنند و اطلاعات شخصی زوار را تا رسیدن به مقصد ثبت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: در این بین برخی افراد نیز به صورت تصادفی مورد معاینه قرار می‌گیرند و اطلاعات فردی ایشان گرفته می‌شود تا در صورت مشخص شدن موارد مثبت در آزمایش ایشان، موضوع به مراکز بهداشتی و درمانی محل زندگی زوار گزارش داده شود. دکتر آموزنده در پایان از مراجعه بیش از 55هزار نفر زائر اربعین حسینی به بیمارستان و درمانگاه مستقر در مرز شلمچه تا شانزدهم آبان ماه خبر داد.

 

 

 


آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،شلمچه،مرز شلمچه،اربعین حسینی،دانشکده پزشکی،دانشکده پزشکی آبادان،رئیس دانشکده پزشکی،رئیس دانشکده پزشکی آبادان،علیرضا آموزنده

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: