پست الکترونیک پنج شنبه ٣٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد


کد خبر: ٦٧٦٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/08/02-٠٨:٥٦

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از خدمات‌رسانی 24ساعته اورژانس 115 به زوار اربعین در مرز شلمچه خبر داد.

 

 

 

 

 

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از خدمات‌رسانی 24ساعته اورژانس 115 به زوار اربعین در مرز شلمچه خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز،دکتر علیرضا آموزنده، رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در نشست هماهنگی با دانشگاه‌های علوم پزشکی خدمات‌رسان به زوار اربعین حسینی که در هتل کاروانسرای آبادان در حال برگزاری است، بیان کرد: یک هفته است که در مرز شلمچه مستقر شده‌ایم.

وی در همین خصوص اضافه کرد: خدمات ما امسال نیز در حوزه بهداشت، درمان و اورژانس به زوار اربعین حسینی در مرز شلمچه ارائه خواهد شد.

دکتر آموزنده با بیان این مهم که برای شکل‌گیری هماهنگی‌های لازم، میزبان نمایندگان فوریت‌های پزشکی 7دانشگاه خدمات‌رسان به زوار اربعین هستیم، عنوان کرد: همکاران من سال گذشته در ایام اربعین کارنامه بسیار خوبی داشتند و به دنبال آن هستیم که امسال بهتر از سال قبل عمل کنیم. وی ادامه داد: هفته گذشته معاونین وزیر بهداشت کشورمان با معاونین وزارت بهداشت عراق دیداری داشتند و برای ارائه خدمات مطلوبتر در ایام اربعین تفاهم‌نامه‌ای امضا شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان کار برای زوار اربعین را توفیق الهی تعریف کرد و افزود: خدمات ما در مرز شلمچه یک هفته است که آغاز شده است و تا پایان اربعین ادامه دارد، ضمن اینکه خدمات اورژانس 115 در این ایام به صورت 24ساعته خواهد بود. وی خاطرنشان کرد: در مسیر تردد زوار تا مرز، با فاصله‌های استاندارد نیروهای ما مستقر هستند و خدمات به صورت رایگان ارائه می‌شود.

دکتر آموزنده تصریح کرد: در ایام یادشده خدمات مامایی نیز به خانم‌ها و زنان باردار ارائه می‌شود و بیمارستان صحرایی نیز برای بستری موقت دایر می‌شود و بیمارانی که نیاز به درمان بیشتر دارند به بیمارستان‌های معین دانشکده علوم پزشکی آبادان در خرمشهر و آبادان اعزام می‌شوند.

 

 

 

 


آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،دانشکده،دانشکده پزشکی،دانشکده پزشکی آبادان،رئیس دانشکده پزشکی آبادان،علیرضا آموزنده،وزیر بهداشت،شلمچه،مرز شلمچه،اربعین،اربعین حسینی،زوار اربعین حسینی

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: