پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > مراسم قرعه‌کشی مسابقه کتابخوانی دانشکده علوم پزشکی آبادان برگزار شد.


آیین قرعه‌کشی مسابقه کتابخوانی به میزبانی کانون بسیج جامعه پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان در محل آمفی تئاتر بیمارستان آیت‌اله طالقانی این شهرستان برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

مراسم قرعه‌کشی مسابقه کتابخوانی کتاب«من زنده‌ام» توسط بسیج جامعه پزشکی آبادان برگزار شد.

به گزارش آبادان نیوز،آیین قرعه‌کشی مسابقه کتابخوانی کتاب من زنده ام، نوشته معصومه آباد به میزبانی کانون بسیج جامعه پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان در محل آمفی تئاتر بیمارستان آیت‌اله طالقانی این شهرستان برگزار شد. گفتنی است بعد از برگزاری مراسم قرعه‌کشی، به 20 شرکت‌کننده که نام آنها از گوی قرعه‌کشی خارج شد هدایایی تعلق گرفت. در این مراسم علاوه بر قرعه‌کشی مسابقه، دکتر آباد به بیان خاطرات خود از سال‌های اسارت پرداخت. شایان ذکر است در اقدامی غافلگیرکننده در این آیین، دکتر آباد با معلم قرآن دوران دبستان خود روبرو شد. دکتر آباد متولد آبادان است و ۳۳ روز پس از آغاز جنگ عراق علیه ایران در حال مأموریت هلال احمر، در جادهٔ ماهشهر به آبادان به اسارت نیروهای بعثی درآمد و ابتدا به اردوگاه مرزی تنومه و سپس به زندان‌های استخبارات و الرشید و چندی بعد به اردوگاه موصل و الانبار برده و ۴۰ ماه بعد آزاد شد. نویسنده در سن ۱۷ سالگی به اسارت درآمد. من زنده‌ام عنوان کتابی از آباد است که اولین بار در تیر ماه ۱۳۹۲ منتشر شد و در مدت کوتاهی به چاپ سوم و تیراژ کلی۲۰۰۰ نسخه رسیده است. این کتاب در سیزدهمین دوره جایزه کتاب سال دفاع مقدس به عنوان اثر برگزیده در بخش خاطرات دیگرنوشت انتخاب شد.

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،دانشکده پزشکی،دانشکده پزشکی آبادان،بسیج دانشکده پزشکی آبادان،کتابخوانی،مسابقه کتابخوانی

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: