پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > فاز نخست پارک ساحلی اروند آبادان افتتاح شد


کد خبر: ٦٤٢٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/06/09-٠٨:٥١

به مناسبت هفته دولت با حضور جمعی از مردم و مسئولان فاز نخست «پارک ساحلی اروند» واقع در حاشیه اروندرود پس از بازار ماهی فروشان افتتاح شد.

 

 

 

 به مناسبت هفته دولت با حضور جمعی از مردم و مسئولان فاز نخست «پارک ساحلی اروند» واقع در حاشیه اروندرود پس از بازار ماهی فروشان افتتاح شد. 


به گزارش آبادان نیوز،شهردار منطقه یک ظهر امروز در این مراسم گفت:مساحت این پارک ۱.۵ هکتار است که برای  برای آماده سازی آن ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده است. 

 

 

 

فرهاد میاحی افزود: پیاده رو سازی، جدول گذاری، خاکریزی، چمن کاری، نرده گذاری، نورپردازی و مبلمان شهری است. 

 

 

 

وی اظهار کرد:بر اساس توافقاتی که میان فرمانداری و دریابانی انجام شده در اسرع وقت فاز دوم این پروژه به آغاز و به انجام می رسد.  

 

 

 

به گفته میاحی فاز دوم این پروژه در سطح ۸۰۰ متر مربع به انجام می رسد. 

 

 

 

فرماندار آبادان نیز در این آئین از دسترسی آسان مردم به اروندرود به عنوان یکی از اهداف اصلی و مهم اجرای این پروژه نام برد و گفت:موضوع برداشته شدن دژ موجود در این بخش به همت استاندار پیشین و ادامه پیگیری توسط استاندار فعلی انجام و اجرا شد. 

 

 

 

عزیزاله شهبازی با اشاره به اینکه طرح ساحل سازی اروند در قالب اجرا در فازهای مختلف از جمله امور مشارکتی میان فرمانداری و منطقه آزاد اروند است، افزود:این فرصتی مغفول مانده بود، که به رغم گذشت دو سال از تخریب آن، بالاخره به همت شهرداری منطقه یک اجرا و امروز مورد بهره برداری قرار گرفت. 

 

 

 

وی ابراز امیدواری کرد تا در ادامه کار ساحل سازی اروند رود به منظور خدمات رسانی به شهروندان و استفاده آنان از این فضای ساحلی، شورای پنجم به شکل جدی و مناسبی این کار را دنبال و به سرانجام برساند. 

 

 

 

شهبازی اظهار کرد:اقدامات و هماهنگی های گسترده ای برای اجرایی شدن این طرح در قالب هماهنگی با ستادکل نیروهای مسلح و نیروهای نظامی مستقر در منطقه به انجام رسید و برای آن جلسات، کارهای کارشناسی و تصمیم گیریهای جدی و اساسی نیز انجام شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان نیوز،فرماندار آبادان،عزیزاله شهبازی،پارک ساحلی،پارک ساحلی اروند

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: