پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > جریمه 20 میلیون تومانی خوزستانی‌ها


کد خبر: ٦٤١٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/06/07-١١:٤٢

دو تیم نفت آبادان و استقلال تهران مجموعا باید 20 میلیون تومان به کمیته انضباطی جریمه پرداخت کنند.

 

 

 

دو تیم نفت آبادان و استقلال تهران مجموعا باید 20 میلیون تومان به کمیته انضباطی جریمه پرداخت کنند.

به گزارش آبادان نیوز،کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تخلفات صورت گرفته از تیم‌های استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان صادر کرد.

بر همین اساس، بهروز مکوندی مربی تیم استقلال خوزستان که تخلفاتی مبنی بر شکستن نیمکت و اعتراض به تصمیمات داوری که منجر به اخراجش شد، از وی سر زده بود، به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین بهمن روشنایی، سرپرست تیم استقلال خوزستان نیز به خاطر اهانت به داور چهارم بازی مقابل پدیده که منجر به اخراجش شد، به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

حسین سلطانی‌مهر،تدارکات تیم استقلال خوزستان به دلیل توهین به بازیکن تیم حریف و تیم داوری که منجر به اخراجش شد، از همراهی تیمش به مدت یک جلسه محکوم شد.

تیم استقلال خوزستان نیز به دلیل توهین تماشاگرانش به تیم داوری و محمدرضا خلعتبری، بازیکن تیم پدیده خراسان به 50 میلیون ریال جریه نقدی محکوم شد.

دیدار دو تیم پارس جنوبی جم و صنعت نفت آبادان در هفته چهارم برگزار و از سوی نادر مظفری، تدارکات تیم صنعت نفت آبادان تخلفاتی مبنی بر ورود به زمین مسابقه بدون اجازه داور که منجر به اخراجش شد، رخ داد که وی با توبیخ کتبی کمیته انضباطی روبه‌رو شد.

همچنین مهرداد فرقانی از عوامل باشگاه صنعت نفت آبادان که مجوز لازم ورود به رختکن تیمش را در اختیار نداشته و به نماینده فدراسیون نیز اهانت کرد، به مدت سه جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و حق ورود به استادیوم محل برگزاری مسابقات تیمش را ندارد، فرقانی باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی نیز پرداخت کند.

تیم صنعت نفت آبادان به دلیل تخلفات تماشاگران و توهین به داور در دیدار هفته چهارم برابر ذوب‌آهن اصفهان باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،ورزشی،خبرورزشی،اخبارورزشی،تیم نفت آبادان،تیم استقلال تهران

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: