پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > دستگیری یک سوداگر مرگ با بیش از 12 کیلو مواد مخدر شیشه در آبادان


کد خبر: ٦٠٥٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/03/24-٢١:٤٧

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف بیش از 12 کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه در شهرستان آبادان خبر داد.

 

آبادان نیوز:رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف بیش از 12 کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه در شهرستان آبادان خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز،سرهنگ یداله امیری چهارشنبه در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آبادان با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) از انتقال یک محموله مواد مخدر به شهرستان آبادان مطلع شدند و بلافاصله موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با مستقر شدن در محور مواصلاتی اهواز – آبادان یک دستگاه خودروی سواری حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و با استفاده از قانون بکارگیری سلاح آن را متوقف کردند.
سرهنگ امیری در ادامه گفت: در بازرسی از خودروی توقیف شده مقدار 12 کیلو 880 گرم مواد مخدر از نوع شیشه که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان در خاتمه خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان نیوز، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان،سرهنگ یداله امیری

منبع:ایرنا

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: