پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > نجام تست‌گیری از استعدادها پس از اردوی نفت آبادان در کردان


کد خبر: ٦٠١٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/03/18-١٠:٥٨

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بعد از پایان اردوی این تیم در کردان، تست گیری از استعدادهای جوان برای حضور در تیم انجام می شود.

 

 

 

 

 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بعد از پایان اردوی این تیم در کردان، تست گیری از استعدادهای جوان برای حضور در تیم انجام می شود.

به گزارش آبادان نیوز ،فراز کمالوند  در تشریح جدیدترین برنامه های پیش روی این تیم پیش از شروع لیگ هفدهم اظهار کرد: برپایی اردوی ۱۳۳ روزه تیم (بیست و یکم خرداد تا سوم تیر ) نخستین برنامه است.

وی افزود: در کردان کرج سه نوبت تمرینی در روز را برای بازیکنان در نظر گرفته‌ایم.

کمالوند که برای بررسی وضعیت دایر شدن اردوی بعدی این تیم به ترکیه سفر کرده است، اظهار کرد: به احتمال فراوان پس از کردان کرج، از ششم یا هفتم ماه آینده، اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ترکیه برپا می‌شود.

وی تصریح کرد: در روزهای بین سوم تا ششم و حدفاصل دو اردوی در نظر گرفته ‌شده، به آبادان می‌آیم و برگزاری جلسات تست‌گیری از بازیکنان مستعد منطقه را اجرایی می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت گفت: بنا بر این بود که پیش از این جلسات تست‌گیری برگزار شود که به دلیل بهسازی زمین‌های ۱۷ شهریور و پیروز آبادان، این تست‌گیری به زمان یادشده موکول شد.

کمالوند افزود: هر بازیکن بومی که فکر می‌کند می‌تواند در حد و اندازه تیم فوتبال صنعت نفت آبادان باشد، مجاز به شرکت در جلسات تست‌گیری است.

وی اظهار کرد: تاریخ و محل برگزاری جلسات تست‌گیری در روزهای آینده از طریق گذرگاه‌های رسمی اطلاع‌رسانی موسسه، فرهنگی، ورزشی صنعت نفت آبادان به اطلاع عموم می‌رسد.

اخبار ابادان ،آبادان نیوز ،خبرهای آبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: