پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > 30 هزار جوان تحصیل کرده آبادانی با مشکل اشتغال روبرو هستند


کد خبر: ٥٩١٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/02/14-١١:٠٠

امام جمعه آبادان :از مسؤولان بپرسید برای آبادان چه کرده‌اند، مدیران ما باید همت کنند و به دستورات رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه به شهرهای آبادان و خرمشهر توجه کنند.

 

 

 

 

 

 

امام جمعه آبادان با اشاره به اینکه مسؤولان آینده کشور نباید تنها فریاد بزنند بلکه باید در راستای آبادانی شهرها گام بردارند گفت: از مسؤولان بپرسید برای آبادان چه کرده‌اند، مدیران ما باید همت کنند و به دستورات رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه به شهرهای آبادان و خرمشهر توجه کنند.

به گزارش آبادان نیوز  ،حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور در حاشیه سخنرانی سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مصلای نماز جمعه آبادان، اظهار کرد: وضعیت آبادان جز یک یا دو منطقه بسیار اسفبار است و این ناشی از ناتوانی مدیران است.

وی ادامه داد: بیش از 30 هزار نفر از جوانان تحصیل کرده آبادان با مشکل اشتغال روبرو هستند و غالبا جوان آبادانی با مشکل ازدواج و شروع زندگی مشترک مواجه هستند.

امام جمعه آبادان تصریح کرد: مسئله گرد و غبار، نبود اشتغال، کمبود امکانات از معضلات جدی آبادان است که همچنان از توجه مسؤولان به دور است.

ابراهیمی پور عنوان کرد: مواد مخدر نیز دروازه نابودی جوانان است که همچنان در کوچه‌های شهر با این پدیده شوم مواجه هستیم.

وی افزود: از مسؤولان بپرسید برای آبادان چه کرده اند، مدیران ما باید همت کنند و به دستورات رهبر مبنی بر توجه به شهرهای آبادان  و خرمشهر توجه کنند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان آبادان یادآور شد: ما باید بدانیم که در چهار سال آینده قرار است مملکت را به دست چه کسانی بسپاریم، مسؤولان آینده کشور نباید تنها فریاد بزنند و باید در راستای آبادانی شهرها گام بردارند.

امام جمعه آبادان ادامه داد: مدیریت چهار سال آینده زندگی ماست و از اهمیت بالایی برخوردار است، از طرفی هر کدام از ما نسبت به سرنوشت خود باید حساس باشیم.

ابراهیمی پور در پایان خاطرنشان کرد: در هر کس توانایی و صداقت را ببینیم به آن فرد در انتخابات رای خواهیم داد.

اخبار آبادان ،خبرهای آبادان ،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: