پست الکترونیک پنج شنبه ٣٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > معاینه بیش از 900000 نفر بیمار در درمانگاه‌های تخصصی دانشکده علوم پزشکی آبادان


کد خبر: ٥٩٠٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/02/12-٠٩:٤٤

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در سال گذشته بیش از نهصد هزار نفر در کلینیک‌های تخصصی دانشکده علوم پزشکی آبادان معاینه شدند.

 

 

 

 

 

 

 

 

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در سال گذشته بیش از نهصد هزار نفر در کلینیک‌های تخصصی دانشکده علوم پزشکی آبادان معاینه شدند.

به گزارش آبادان نیوز ،دکتر حجت‌اله جانبی  با تاکید به دستاوردهای اجرای طرح تحول سلامت ‌در منطقه ، اظهار کرد: تعداد ویزیت‌های انجام‌شده در درمانگاه‌های تخصصی نسبت به قبل از اجرای این طرح دوبرابر افزایش داشته است که این آمار بیانگر افزایش چشمگیر تنوع خدمات تخصصی ارائه‌شده و استقبال مردم از فعالیت این درمانگاه‌ها است.

وی، کاهش 2درصدی مرگ و میر نوزادی و همچنین کاهش50 درصدی مرگ مادری در سال 1395 نسبت به سال گذشته را از جمله موفقیت‌های حوزه درمان منطقه دانست و افزود: ضریب اشغال تخت‌های بیمارستانی در سال 95 نسبت به سال 94 بیش از 3 درصد افزایش داشته است، همچنین شاخص تعیین تکلیف بیماران در بخش‌های اورژانس بیمارستان‌های تابعه 88 درصد بوده که نسبت به سال 94 بیش از 7 درصد رشد داشته است.

 معاون در مان دانشکده پزشکی آبادان ، با توجه به اهمیت افزایش ماندگاری پزشکان در منطقه عنوان کرد: هم اکنون بیش از 170 پزشک متخصص در بیمارستان‌های دولتی این دانشکده مشغول به فعالیت هستند. جانبی افزود: ارتقای سطح خدمات تشخیصی و درمانی در مراکز درمانی،‌ ارتقای سطح کیفی و کمی هتلینگ بیمارستان‌های دولتی،‌ افزایش خدمات درمانی‌ و تعیین تکلیف سریع‌تر بیماران به ویژه در بخش اورژانس ‌از دیگر اقدامات انجام‌شده در راستای خدمت‌رسانی به مردم منطقه است.

آبادان نیوز ،اخبار آبادان ،خبرهای آبادان


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: