پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > ثبت 451 اثر توسط دانشکده علوم پزشکی آبادان در جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت


کد خبر: ٥٨٩٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/02/06-١٠:١٤

مدیر دانشجویی دانشکده علوم پزشکی آبادان عنوان کرد

ثبت 451 اثر توسط دانشکده علوم پزشکی آبادان در جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت

مدیر دانشجویی دانشکده علوم پزشکی آبادان از ثبت 451 اثر توسط دانشجویان و کارمندان این دانشکده در هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 

مدیر دانشجویی دانشکده علوم پزشکی آبادان از ثبت 451 اثر توسط دانشجویان و کارمندان این دانشکده در هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز ،یداله طاهری در نشست خبری هفته سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: در هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت، دانشکده علوم پزشکی آبادان موفق به ثبت 451 اثر شد و با کسب 7عنوان مقام دوم کشور را کسب کرد.

وی به حضور 196 نفر از اهالی دانشکده علوم پزشکی آبادان در فینال جشنواره قرآن و عترت اشاره کرد و گفت: در سال گذشته 2جشنواره خیریه برگزار کردیم و در مجموع 50میلیون تومان درآمد حاصل را صرف بیماران سرطانی و بیماران صعب‌الاعلاج کردیم.

مدیر دانشجویی دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: اردوهای جهادی را شروع کردیم و در اسفندماه سال قبل به صورت تشکل و با همکاری سپاه، این اردوها را در روستاهای منطقه اجرایی کردیم.

وی از دایر شدن ایستگاه‌های سلامت دانشجویی گفت و افزود: دانشکده علوم پزشکی آبادان به درخواست دانشجویان پاسخ 100درصدی داده است و در حال حاضر 600 دانشجوی در خوابگاه‌های ما مستقر هستند. طاهری در پایان از صنعتی بودن 100درصدی فعالیت آشپزخانه دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد.

اخبار آبادان ،خبر آبادان ،آبادان نیوز


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: