پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > تخریب و تضعیف قوه قضائیه آسیب به کشور را بدنبال دارد


کد خبر: ٥٦٨٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/11/02-١١:١٠

امام جمعه آبادان گفت:تخریب و تضعیف قوه قضائیه به کشور آسیب می رساند و به دشمن، فرصت سوء استفاده داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 به گزارش آبادان نیوز ،حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه های این هفته نمازجمعه آبادان گفت:انتظار می رود دستگاه قضا با صلابت و شجاعت مبارزه با فساد را دنبال مرده و مانند همیشه به نقد مشفقانه و منصفانه توجه کند.
وی اظهار داشت: برخی شبکه های وابسته به دشمن در حال تخریب و تضعیف قوه قضائیه هستند که نباید این فرصت را به آنها داد زیرا با این اقدام ضربه می زند.
خطیب جمعه آبادان گفت: قوه قضائیه اقدامات قابل تقدیری در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی انجام داده و حامیان فساد اکنون این قوه را مورد حمله قرار داده و این اقدام آنها باید عزم قوه قضائیه را دراین مبارزه جدی تر کند.
حجت الاسلام ابراهیمی پور، تداوم اقدامات پیشگیریانه دستگاه قضایی برای مقابله با جرم را خواستار شد و گفت:این اقدامات نباید مقطعی و معطوف به تهران باشد و باید در استان های دیگر این برخوردها با اقتدار اجرا شود.
حجت الاسلام ابراهیمی پور اضافه کرد:موضوع برخورد با مفاسد اقتصادی نباید به فرد یا جناح خاصی معطوف شود و اجرای فرمان رهبری در سالم سازی فضای اجتماعی باید مدنظر قرار گیرد.
امام جمعه آبادان در ادامه سخنانش با تاکید بر لزوم مقابله با سنت نادرست تیراندازی در برخی آیین های این شهرستان، گفت:از روز گذشته فضای آبادان با تیراندازی یک طایفه ملتهب شد، ولی برخورد مناسب نیروی انتظامی و دادستان آبادان و برخورد جدی با عاملان تیراندازی ها جای تقدیر دارد.
حجت الاسلام ابراهیمی پور گفت: باید فرهنگ سازی صورت گیرد تا عادت غلط تیراندازی در مراسم برچیده شود زیرا در بسیاری موارد شهروندان بیگناه قربانی این مراسم غلط شده اند و فضای شهر ناآرام شده است.
خطیب جمعه آبادان در بخش دیگری از سخنانش همچنین با تبریک فرارسیدن روز گمرک، گفت:در طرح تحول اقتصاد مقاومتی، گمرک نقش اساسی دارد، و واردات بدون اولویت به فرمان رهبر معظم انقلاب ضربه می زند.
وی اظهار داشت:واردات اجناس بی کیفیت خارجی، زمینه تعطیلی کارخانه ها و تولید ملی را فراهم می کند در صورتی که می توان همین اجناس را در داخل کشور با کیفیت بهتر تولید کرد.
امام جمعه آبادا در بخش دیگری از سخنانش، استقرار گمرک در خروجی های منطقه آزاد اروند را خواستار شد و بیان کرد: استقرار گمرک در خروجی های آبادان و خمرشهر بادی با رفع مشکلات زیرساختی مدنظر قرار گیرد و ما منتظر نتیجه هستیم و تذکرات لازم نیز در این خصوص به گمرک داده شده، زیرا استقرار گمرک در دروازه های خروجی منطقه آزاد اروند، بازار دو شهر آبادان و خرمشهر را متحول می کند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سالروز یکشالگی برجام، گفت:آمریکا بدعهدی خود را در موضوع برجام ثابت و دوباره تحریم های 10 ساله را علیه ایران تمدید کرد.
حجت الاسلام ابراهیمی پور اظهار داشت: مساله تحریم های سنای آمریکا با وتوی اوباما مواجه نشد وهمین واقعیت نشانه بی عهدی آمریکایی ها و بی تعهدی آنها نسبت به برجام است.
حجت الاسلام ابراهیمی پور گفت:همه ما تحریم ها و برجام را به خوبی تحلیل می کنیم و عینکمان را درست زده ایم، مسئولان هم باید دید خود را عوض کنند و هوشیار باشند.
خطیب جمعه آبادان در بخش پایانی سخنانش با اشاره به انتشار اخباری مبنی اجرای فاز دوم پالایشگاه آبادان، افزود:پس از سه سال فاز دوم پالایشگاه آبادان شکل اجرایی به خود می گیرد، ولی به دلیل برخی تحریم ها ناگزیر به همکاری با شرکت های چینی هستیم.



اخبار آبادان ،خبر آبادان،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: