پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > تدوین کتاب «فرهنگ عمومی» منطقه آزاد اروند


کد خبر: ٥٦١٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/10/19-١٠:٤٧

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از تدوین کتاب «فرهنگ عمومی و نقشه جامع فرهنگی منطقه آزاد اروند» خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز ،سید مرتضی نعمت زاده با اشاره به اینکه منطقه آزاد اروند به عنوان یکی از نقاط استراتژیک در عرصه فرهنگ، دارای سابقه طولانی از حضور اقوام با آئین‌ ها و سبک های خاص خود است، گفت: بر این اساس لزوم شناخت گرایشات فرهنگ عمومی و اشاعه سنت‌ها برای هرگونه برنامه ریزی در راستای ارتقای فرهنگ عمومی و معرفی آیین ها به گردشگران و دیگر اقوام ایرانی بیش از پیش احساس می‌شود.

وی افزود: درصدد آنیم تا کتاب «فرهنگ عمومی و نقشه جامع فرهنگی منطقه آزاد اروند» را در جهت معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این منطقه تهیه، تدوین و به چاپ برسانیم.

نعمت زاده اظهار کرد: کتاب مذکور بر مبنای انجام یک پروژه پژوهشی که در آن گرایش‌ها، قومیت‌های ساکن در منطقه، وضعیت اشتغال، درآمد شهروندان، سرمایه‌گذاری، تحصیلات، نخبه پروری و آسیب‌های منطقه مورد بررسی و تحقیق قرار گرفته تدوین و منتشر می شود.

وی با بیان اینکه در تهیه این کتاب به عنوان شناسنامه فرهنگی نیاز به همکاری شهروندان اروندنشین داریم، تصریح کرد: تاکنون جلسات مستمری در جهت دستیابی به یک خرد جمعی در خصوص نحوه جمع آوری اطلاعات لازم و انجام اقدامات مناسب برای آغاز به ‌کار این پروژه را برگزار کرده ایم.

اخبار آبادان ،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: