پست الکترونیک پنج شنبه ٣٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > با غایبان کارگروه سلامت جنوب خوزستان برخورد خواهد شد


کد خبر: ٥٦٠٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/10/15-١١:١٧

فرماندار آبادان گفت: افرادی که بدون عذر موجه در جلسه کارگروه حضور ندارند، باید به طریقی با آنها برخورد صورت بگیرد.

 

 

 

 

 


به گزارش آبادان نیوز ، عزیزاله شهبازی در دومین جلسه کارگروه نظام سلامت و امنیت غذایی جنوب خوزستان که در سالن جلسات شهید دورقی خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: افرادی که امروز در جلسه غیبت داشته اند، نظام سلامت تکلیفشان را معلوم کند چرا که مقوله سلامت هم برای دولت تدبیر و امید داری اهمیت خاصی است و هم به بحث سلامت مردم مربوط است.

شهبازی بیان کرد: افرادی که بدون هیچ عذری در این کارگروه غیبت دارند باید با آنها به طریقی برخورد صورت بگیرد و اسامی آنها از طریق رسانه ها به اطلاع مردم رسانده شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه عمده مشکلات حوزه سلامت سه شهرستان آبادان، خرمشهر و شادگان مشترک است، از آلاینده ها به عنوان مهمترین مشکل در شهرستان آبادان یادکرد و گفت: این آلودگی ها که عمدتا منشا شیمایی و صنعتی دارند باعث آلودگی خاک و هوا شده اند.

فرماندار آبادان بیان کرد: مجری فاز دوم پالایشگاه آبادان نوید داد که در آینده با راه اندازی این فاز، می توان اشتغال بسیاری برای بومیان استان و به خصوص دو شهر آبادان و خرمشهر ایجاد کرد و از مشکل آلودگی نیز کاسته می شود.

شهبازی همچنین به مشکل آب آشامیدنی آبادان اشاره و بیان کرد: در زمینه آب آشامیدنی روستایی اقدامات خوبی انجام شده و آب روستاهای آبادان از کیفیت بهتری برخوردار شده اند. در بحث آب شهری نیز طرح جامع آب آبادان که آب را به مرکز شهر پمپاژ می کند در حال انجام است.

وی در ادامه به اقدامات انجام شده در حوزه بیمارستانی نیز پرداخت و اظهار کرد: بیمارستان اروند کنار با قراردادی میان منطقه آزاد و علوم پزشکی در حال ساخت است و بیمارستان طالقانی آبادان نیز با پیگیری های منطقه آزاد اروند و بنیاد مستضعفان پیشرفت خوبی دارد و قول داده اند که کار تا پایان سال پایان یافته و به یک سرانجام مطلوب برسد.

فرماندار آبادان در پایان با یادآور شدن اینکه این فصل، فصل گردش پذیر جنوب غرب کشور است و برخی رستوران و محل های توزیع و پخش غذا شرایط نامطلوبی دارند، خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

 

آبادان نیوز ،اخبار آبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: