پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > ۴۰ اثر مرکز صداو سیمای آبادان به جشنواره مراکز استانها راه یافتند


مدیرکل صداو سیمای مرکز آبادان از راهیابی ۴۰ اثر تولیدی این مرکز در بخش های صدا، سیما، خبر و موسیقی به جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها خبر داد.

 







به گزارش آبادان نیوز ،داریوش دبیقی اظهار کرد: امسال نوزدهمین دور  جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها برگزار می شود. مرکز آبادان هر ساله مقام های خوبی را کسب کرده و امسال هم حضور خوب و پررنگی داشته است که با وجود اینکه هنوز نتایج اعلام نشده اما به کسب مقام امیدوار هستیم.

وی با یادآور شدن اینکه این جشنواره امسال از ۳۰ آذرماه جاری تا سوم دی ماه امسال در اهواز برگزار می شود، افزود: این برنامه با همکاری معاونت امور استان های صداوسیما، استانداری خوزستان و صدا و سیمای مرکز خوزستان و صدا و سیمای مرکز آبادان برگزار می شود.

مدیرکل صداو سیمای مرکز آبادان در خصوص جزئیات برگزاری این جشنواره، بیان کرد: جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها هرساله در پنج بخش برگزار می شد و هر ۳۳ مرکز استانی و شهرستانی تولیدات فاخرشان را به این جشنواره ارسال می کنند.

دبیقی ادامه داد: این جشنواره در پنج حوزه تلویزیون که شامل مستندات، برنامه های ترکیبی، فیلم های سینمایی، تله فیلم ها و سریال هاست، در حوزه تولیدات رادیویی که شامل برنامه های ترکیبی و نمایشی و در حوزه تولیدات خبری که شامل مجموعه ای از گزارش ها، اخبار است، همچنین در حوزه های پژوهشی و موسیقی برگزار می شود.

وی در پایان عنوان کرد: این جشنواره مقدمه دارد و تولیدات در این جشنواره ارزیابی می شوند و بعد از ارزیابی، برخی از این تولیدات به عنوان برگزیده انتخاب می شوند و از مقام آوران و تولیدات برتر تجلیل می شود


اخبار خوزستان ،آبادان نیوز ،خبر خوزستان ،اخبار آبادان ،خبرهای آبادان 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: