پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > امام جمعه آبادان خواستار تقویت فرهنگ مطالبه گری مردم از مسئولان شد


کد خبر: ٥٤١٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/08/15-١٠:٥٧

امام جمعه آبادان با انتقاد از ضعیف بودن فرهنگ مطالبه گری مردم از مسئولان، افزود:رسانه ها و افرادی که در میان مردم نفوذ دارند باید برای تقویت این مهم، کار و جهاد کنند.

 

 

 امام جمعه آبادان با انتقاد از ضعیف بودن فرهنگ مطالبه گری مردم از مسئولان، افزود:رسانه ها و افرادی که در میان مردم نفوذ دارند باید برای تقویت این مهم، کار و جهاد کنند.

به گزارش آبادان نیوز ،حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه آبادان در مصلای نمازجمعه این شهر، مطالبه گری مردم از مسئولان را برای انجام کارها خواستار شد و گفت: مطالبه گری در جامعه ما ضعیف است و مردم باید با مطالبه گری بیشتر، خواب را از مسئولان بگیرند.
وی همچنین با اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی، افزود: راهپیمایی اربعین به عنوان اجتماع بزرگ بشری زمینه ساز گسترش عدالت و مقابله با ظلم و ستم در جهان است.
وی اظهار داشت:در این راهپیمایی علاوه بر شیعیان، اهل سنت از داخل و خارج کشور عراق، مسیحیان و پیروان ادیان دیگر نیز مشارکت می کنند و باید در این مراسم معنوی به نهضت حسینی عمل کنیم. 
خطیب جمعه آبادان گفت:دشمنان اسلام در این همایش بزرگ سعی در تفرقه افکنی بین مسلمانان دارند و باید مقابل این توطئه هوشیارانه عمل کنیم.
حجت الاسلام ابراهیمی پور خطاب به دولت و سازمان حج و زیارت افزود:از دولت به خصوص سازمان حج و زیارت انتظار می رود همانطور که در عراق امکانات برای زائران فراهم است شرایطی به وجود بیاید زائران با بار مالی کمتری عازم کربلا شوند.
وی در بخش دیگر سخنانش خواستار علم افروزی جوانان ایرانی شد و گفت:زیرساخت هر منطقه علم است، اگر ما در صنعت، کشاورزی، نیرو و تمامی حوزه ها دانش بنیان نگاه کنیم و عنصر علم را همواره مورد توجه قرار دهیم و از ابتکارات علمی استقبال کنیم شاهد رشد جامعه هستیم.
خطیب جمعه آبادان همچنین با تبریک فرارسیدن روز فرهنگ عمومی افزود: فرهنگ را باید بر اساس باورها و مفاهیم دینی تعریف کنیم.
وی اظهار داشت: در این عرصه با آفتهای فرهنگ عمومی جامعه مواجهیم که لازم است برای حذف آنها فرهنگ سازی شود.
وی اظهار داشت: اکنون که هفته کیفیت است دولت دستاورد هشت ماه اخیر را برای مردم بازگو کند تا با کیفیت کار و همچنین کیفیت تولیدات داخلی و عملکرد مسئولان آشنا شویم. 

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: